Από επιτυχία σε επιτυχία πηγαίνει η McLaren στη φετινή Formula 1 με την Αγγλική ομάδα να πετυχαίνει το 1-2 και στη Βαρκελώνη και το Grand Prix της Ισπανίας, μετά το 1-2 στις κατατακτήριες. Καθαρή νίκη για τον Όσκαρ Πιάστρι, έμεινε δεύτερος ο Λάντο Νόρις. Στο podium ο Σαρλ Λεκλέρ και η Scuderia Ferrari.
Ένας ήσυχος αγώνας τακτικής μετατράπηκε πολύ γρήγορα στους τελευταίους 10 γύρους σε αγώνα επιβίωσης. Το Safety car έφερε ανατροπές με τον Μαξ Φερστάπεν να χάνει την ψυχραιμία του και να δέχεται ποινή 10 δευτερολέπτων πέφτοντας στη 10η θέση! Στο μεταξύ ο Νίκο Χούλκενμπεργκ έκανε την έκπληξη της χρονιάς προσπερνώντας τον Χάμιλτον στο τέλος για να τερματίσει 5ος!
Formula 1: Η εκκίνηση στη Βαρκελώνη
Στην εκκίνηση ο Όσκαρ Πιάστρι έφυγε πιο γρήγορα απ’ όλους και παρέμεινε πρώτος. Ο Μαξ Φερστάπεν πέρασε τον Νόρις ενώ ο Χάμιλτον πέρασε τον Ράσελ για να τον περάσει στη συνέχεια και ο Λεκλέρ, ο οποίος είχε προσπεράσει και τον Αντονέλι. Έτσι οι Ferrari βρέθηκαν στο 4-5.
Μετά από αρκετούς γύρους στους οποίους ο Χάμιλτον κρατούσε πίσω του τον Μονεγάσκο ομόσταυλό του, στον 10ο γύρο η Ferrari έδωσε εντολή στον Χάμιλτον να αφήσει τον Λεκλέρ να περάσει.
Formula 1: Παιχνίδια τακτικής με τα pit stops
Ο πρώτος από τους πρωτοπόρους που μπήκε στα pits και άλλαξε –προς έκπληξη- σε νέα μαλακή γόμα ήταν ο Φερστάπεν, τον οποίο μόλις είχε φτάσει και περάσει εύκολα ο Νόρις. Στη συνέχεια ακολούθησαν και οι 2 Ferrari, καθώς ο Ολλανδός είχε πολύ ρυθμό και γρήγορα έφτασε ξανά στην 3η θέση περνώντας εντυπωσιακά τις 2 Mercedes.
Στον 21ο γύρο άλλαξε στη μεσαία γόμα και ο Νόρις. Στον αμέσως επόμενο γύρο ακολούθησε ο Πιάστρι. Αμφότερες οι McLaren όμως βρέθηκαν πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν. Στο μεταξύ, ο Άλεξ Άλμπον, ο οποίος άλλαξε μπροστινή αεροτομή μετά από σύγκρουση στην εκκίνηση, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει καθώς είχε νέα επαφή, αυτή τη φορά με τον Λόσον, τραυματίζοντας και τη νέα αεροτομή.
Μέχρι τον 30ο γύρο άντεξε η μαλακή του Φερστάπεν ο οποίος ακολούθησε τους υπόλοιπους βάζοντας τη μεσαία. Για ελάχιστα μέτρα βγήκε στην 4η θέση μπροστά από τον Χάμιλτον ο Ολλανδός την ώρα που ο Πιάστρι ήταν ξανά πρωτοπόρος στον αγώνα με τους Νόρις στα +4 δευτ. και Λεκλέρ στα +10 δευτ. να ακολουθούν.
Στον 36ο γύρο ο Φερστάπεν προσπέρασε εύκολα τον Λεκλέρ με τη χρήση του drs. Τελικά ο Super Max πήγε σε στρατηγική τριών pit stop. Οι τελευταίες αλλαγές ελαστικών των οδηγών ήταν επιτυχημένες εκτός από του Χάμιλτον ο οποίος βρέθηκε πίσω και από τις 2 Mercedes.
Safety car και χαμός – «Τρελός» ο Φερστάπεν έπεσε επίτηδες πάνω στον Ράσελ!
Εκεί που όλα έδειχναν ότι κυλήσουν ομαλά, ο Κίμι Αντονέλι βρέθηκε στην αμμοπαγίδα (καθώς η Mercedes του έσβησε στην ευθεία) και βγήκε Safety Car μηδενίζοντας τις διαφορές. Όλοι έτρεξαν να μπουν στα Pits για να βάλουν μαλακά ελαστικά για την επανεκκίνηση με τη Red Bull να βάζει στον Φερστάπεν σκληρή γόμα και εκείνον να απορεί!
Ο Φερστάπεν πρωταγωνίστησε στην επανεκκίνηση. Αρχικά γλίστρησε έντονα στην ευθεία με αποτέλεσμα να τον περάσει ο Λεκλέρ και να τον πιέσει ο Ράσελ. Ο Ολλανδός είχε επαφή και με τα δύο οχήματα στην ίδια ευθεία. Η Red Bull για να αποφύγει την ποινή έδωσε εντολή να δώσει τη θέση του στον Ράσελ. Την ώρα που έδειχνε πως του δίνει τη θέση όμως στην στροφή, έστριψε και έπεσε επίτηδες πάνω στον οδηγό της Mercedes! Στο τέλος του αγώνα οι αγωνοδίκες του έδωσαν 10 δευτερόλεπτα ποινή ρίχνοντάς τον στην 10η θέση.
Στο μεταξύ ο Χούλκενμπεργκ με τη Sauber προσπέρασε τον Χάμιλτον για την 6η θέση τερματίζοντας τελικά 5ος! Η τελική 10αδα διαμορφώθηκε ως εξής: Πιάστρι, Νόρις, Λεκλέρ, Ράσελ, Χούλκενμπεργκ, Χάμιλτον, Χάντζαρ, Γκασλί, Αλόνσο, Φερστάπεν.
