Η Meta φέρνει σημαντικές αλλαγές στα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα, καθώς ανακοινώνει την κυκλοφορία συνδρομητικής έκδοσης του Facebook και του Instagram αρχικά στο Ηνωμένο Βασίλειο. Με τη νέα αυτή επιλογή, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης στις πλατφόρμες χωρίς διαφημίσεις, καταβάλλοντας μηνιαία χρέωση.

Σύμφωνα με το Bloomberg, μέσα στις επόμενες εβδομάδες οι χρήστες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο πακέτα:

-2,99 λίρες (περίπου 3,5 ευρώ) τον μήνα για χρήση μέσω web.

-3,99 λίρες (περίπου 4,5 ευρώ) τον μήνα για πρόσβαση στις εφαρμογές σε iOS και Android.

Η διαφοροποίηση στις τιμές σχετίζεται με τις προμήθειες που επιβάλλουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα εφαρμογών της Apple και της Google (Alphabet).

Οι λόγοι πίσω από την κίνηση της Meta για Facebook και Instagram

Η νέα στρατηγική της Meta συνδέεται τόσο με την αυστηρή πολιτική της Ευρώπης γύρω από την προστασία προσωπικών δεδομένων όσο και με την ανάγκη της εταιρείας να διατηρήσει τα υψηλά της έσοδα. Σημειώνεται ότι το 97% των συνολικών εσόδων της Meta το προηγούμενο έτος προήλθε από τις διαφημίσεις.

Η επιλογή συνδρομής θα είναι διαθέσιμη σε χρήστες άνω των 18 ετών. Παράλληλα, θα εξακολουθεί να υπάρχει η δυνατότητα δωρεάν χρήσης των πλατφορμών με διαφημίσεις, όπως ισχύει σήμερα.

Με αυτό τον τρόπο, οι χρήστες θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε μια δωρεάν εμπειρία με διαφημίσεις ή σε μια premium εμπειρία χωρίς διαφημίσεις.

Μένει να φανεί αν αυτό θα συμβεί μελλοντικά και σε παγκόσμιο επίπεδο.