Ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ ΑΕΚ, Μάκης Αγγελόπουλος αναφέρθηκε στη μεταγραφή του ΡαϊΚουάν Γκρέι στον ΠΑΟΚ, τονίζοντας πως η ΑΕΚ διαθέτει τη δική της μεθοδολογία και έχει τη δύναμη να διατηρεί στο ρόστερ της οποιονδήποτε παίκτη επιθυμεί, αρκεί αυτό να γίνεται στα οικονομικά πλαίσια που η ίδια η διοίκηση κρίνει ως ορθά.

Παράλληλα, ο ισχυρός άνδρας της «Ένωσης» αναφέρθηκε στην αγωνιστική άνοδο του ΠΑΟΚ και του Άρη, υπογραμμίζοντας ότι η επιστροφή της Θεσσαλονίκης στο προσκήνιο μετά από δεκαετίες είναι εξαιρετικά σημαντική. Όπως ανέφερε ο Μ. Αγγελόπουλος, μεγαλώνει την αγορά και ενισχύει το τηλεοπτικό και εμπορικό ενδιαφέρον του πρωταθλήματος. Συμπλήρωσε, μάλιστα, πως ο αυξημένος ανταγωνισμός είναι απόλυτα καλοδεχούμενος, αφού θα κάνει καλό και στην ίδια την ΑΕΚ.

Σχετικά με τη μεταγραφή του ΡαϊΚουάν Γκρέι στον ΠΑΟΚ είπε:

«Η ΑΕΚ οποιονδήποτε παίκτη θα ήθελε να κρατήσει, τον κρατάει. Έχουμε τη μεθοδολογία μας. Όποιον παίκτη θέλουμε να κρατήσουμε τον κρατάμε, στη τιμή που θεωρούμε εμείς σωστή».

Για την επιστροφή του ΠΑΟΚ και του Άρη:

«Θα δούμε όταν τελειώσει η καμπάνια. Τιμή είναι αυτό που πληρώνεις, αξία είναι αυτό που παίρνεις. Ας περιμένουμε να δούμε πού θα κάτσει η μπίλια και πώς θα αξιοποιήσεις τα χρήματα. Θέλουμε να μεγαλώσει η αγορά. Είναι σημαντική η επιστροφή του Άρη και του ΠΑΟΚ. Είναι εκτός τίτλων εδώ και δεκαετίες. Τη δεκαετία του ’80 μεσουρανούσαν. Είναι σημαντικό να επιστρέψει η Θεσσαλονίκη, πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, τηλεοπτικό, εμπορικό ενδιαφέρον. Πρέπει αυτές οι ομάδες, που πέρασαν δύσκολα χρόνια και ήταν να υποβιβαστούν τη χρονιά που θα παίρναμε το πρωτάθλημα. Τους κράτησαν οι οπαδοί τους. Εμάς καλό θα μας κάνει ο ανταγωνισμός. Είναι καλοδεχούμενος».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ιταλικά ΜΜΕ: «Ο ΠΑΟΚ έχει καταθέσει σημαντική πρόταση για τον Σιλντς»