Το πρωτάθλημα της GBL φέτος μαγνητίζει όχι μόνο στα γήπεδα, αλλά και μπροστά από τις οθόνες. Το ενδιαφέρον του κοινού παρουσιάζει εντυπωσιακή άνοδο σε σχέση με την περσινή σεζόν, ξεπερνώντας μάλιστα την θέαση των περσινών τελικών, επιβεβαιώνοντας πως το ελληνικό μπάσκετ διανύει περίοδο αναγέννησης.
Διαβάστε ΕΠΙΣΗΣ: ΠΑΟΚ-Κολοσσός: Στον «αέρα» τα εισιτήρια της αναμέτρησης
Οι επιστροφές φιλάθλων στα γήπεδα, οι ενισχυμένες ομάδες και ο αυξημένος ανταγωνισμός έχουν δημιουργήσει ένα πρωτάθλημα πιο απρόβλεπτο και θεαματικό από ποτέ. Οι αποστάσεις μεταξύ των ομάδων έχουν μικρύνει σημαντικά, ενώ η παρουσία των ελληνικών συλλόγων στην Ευρώπη προσθέτει επιπλέον λάμψη.
Ο ΕΣΑΚΕ δημοσιοποίησε τα επίσημα στοιχεία τηλεθέασης, τα οποία καταγράφουν εντυπωσιακή αύξηση και πορεία που ανεβαίνει συνεχώς όσο το πρωτάθλημα εξελίσσεται.
Η ανακοίνωση του ΕΣΑΚΕ:
«Η φετινή τηλεθέαση παρουσιάζει μεγάλη αύξηση σε σχέση με τα αντίστοιχα περσινά ποσοστά. Aξίζει να σημειωθεί πώς ο Νοέμβριος έκλεισε με μία μονάδα περισσότερη σε σχέση με την τελική του περσινού πρωταθλήματος όπου περιλάμβανε τους τελικούς της Stoiximan GBL!
Οι δύο τελευταίες αγωνιστικές, παρουσιάζουν αύξηση 14,5% στους τηλεθεατές, σε σχέση με όλες τις προηγούμενες, δείγμα πως όσο προχωρά το πρωτάθλημα τόσο αυξάνεται το ενδιαφέρον.
- Πάνω από 140.000 τηλεθεατές παρακολουθούν κατά μέσο όρο κάθε ματς της Stoximan GBL
- Κατά μέσο όρο 105.000 θεατές παρακολουθούν τα μεσημεριανά παιχνίδια της Κυριακής
- Η τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό (18-54) στους άνδρες ξεπερνά κατά πολύ τη συνολική τηλεθέαση. 8% έναντι 5%.
- Τα ματς της Stoiximan GBL συγκεντρώνουν συνολικά τη μεγαλύτερη τηλεθέαση σε σχέση με τα υπόλοιπα αθλητικά προγράμματα στα “ελεύθερα” και μετρήσιμα κανάλια.
- Τα παιχνίδια της Κυριακής προσελκύουν κατά μέσο όρο 30.000 τηλεθεατές περισσότερους σε σχέση με εκείνα του Σαββάτου.
- Η τηλεθέαση στη Θεσσαλονίκη είναι υπερδιπλάσια όταν παίζει ομάδα της πόλης σε σύγκριση με αγώνες χωρίς ομάδα της πόλης (7,1 έναντι 2,9).
- Οι αριθμοί μπορούν να είναι ακόμη μεγαλύτεροι αν υπολογιστούν και οι θεάσεις μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα, τόσο για τα παιχνίδια της ΕΡΤ2 Σπορ όσο και για εκείνα που μεταδίδονται από τα κανάλια Ert Sports.