Οι διακοπές στο ποδοσφαιρικό τμήμα του ΠΑΟΚ ολοκληρώθηκαν και πλέον ο Δικέφαλος πιάνει… δουλειά για τη σεζόν 2026-2027.

Ο Αλέσιο Λίσι, ο οποίος αφίχθη χθες (21/6) στη Θεσσαλονίκη αναμένεται να είναι παρών στην πρώτη συγκέντρωση της ομάδας, που είναι προγραμματισμένη για σήμερα, Δευτέρα (22/6).

Ο 40χρονος Ιταλός κόουτς θα ανακοινωθεί από τον Δικέφαλο και στη συνέχεια θα αναλάβει δράση ώστε ο ΠΑΟΚ να είναι απόλυτα έτοιμος σε έναν μήνα για το πρώτο ματς του δεύτερου προκριματικού γύρου του Europa League.

Από την πρώτη συγκέντρωση θα απουσιάζουν οι διεθνείς, Χρήστος Ζαφείρης και Αντρίγια Ζίβκοβιτς, οι οποίοι έχουν λίγες μέρες έξτρα άδεια ενώ φυσικά λείπουν και ο Χόρχε Σάντσες μαζί με τον Ραχμάν Μπάμπα, που αγωνίζονται στο Μουντιάλ και θα επιστρέψουν μετά το τέλος των υποχρεώσεών τους.

Ο Αλέσιο Λίσι ήρθε στη Θεσσαλονίκη μαζί με τον άμεσο συνεργάτη του (που αφίχθη με διαφορετική πτήση) ενώ στο τεχνικό επιτελείο ρόλο αναμένεται να αναλάβει και ο Πέτρος Τσιαπακίδης.

Μαζί στο «Μακεδονία Παλάς» Λίσι, Βιεϊρίνια και Μάτος

Τον Αλέσιο Λίσι υποδέχτηκε στο αεροδρόμιο «Μαεδονία» ο νέος αθλητικός διευθυντής της ομάδας, Λέο Μάτος.

Αφού τον καλωσόρισε, αμφότεροι αποχώρησαν και κατευθύνθηκαν προς το Μακεδονία Παλάς, εκεί όπου τους περίμενε ο Αντρέ Βιεϊρίνια και του παρέθεσαν δείπνο, προκειμένου να γνωριστούν καλύτερα και να κάνουν μία πρώτης τάξεως συζήτηση για το μεταγραφικό πλάνο ενόψει της νέας σεζόν.

Άλλωστε, ο 40χρονος προπονητής αποτελεί εισήγηση των δύο πρώην ποδοσφαιριστών του Δικεφάλου, οι οποίοι έχουν αναλάβει και… τρέχουν πλέον το τμήμα από τη θέση του τεχνικού και αθλητικού διευθυντή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Με ρεσιτάλ από τους τερματοφύλακες έμειναν στο μηδέν Βέλγιο και Ιράν – Αδιανόητη απόκρουση του Μπεϊρανβάντ (vids)