Ο ΠΑΟΚ γυρνάει σελίδα, έχοντας πλέον στο «τιμόνι» του τον Αλέσιο Λίσι. Ο Ιταλός τεχνικός, που έφτασε στη Θεσσαλονίκη το βράδυ της Κυριακής, ολοκλήρωσε σήμερα όλες τις απαραίτητες διαδικασίες και έβαλε την υπογραφή του σε συμβόλαιο συνεργασίας με τον Δικέφαλο μέχρι το καλοκαίρι του 2028.

Ο 40χρονος προπονητής αναλαμβάνει τα ηνία της ομάδας, διαδεχόμενος τον Ραζβάν Λουτσέσκου, και δεν χάνει χρόνο, καθώς το απόγευμα αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρώτη του προπόνηση στις εγκαταστάσεις της Νέας Μεσημβρίας. Η συγκέντρωση έχει οριστεί για τις 18:30, σηματοδοτώντας την επίσημη έναρξη της προετοιμασίας για τη νέα αγωνιστική περίοδο, λίγες μέρες πριν η ομάδα μεταβεί στην Ολλανδία για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας.

Οι ρυθμοί αναμένεται να είναι έντονοι από την πρώτη κιόλας ημέρα, καθώς ο ΠΑΟΚ έχει μπροστά του μόλις έναν μήνα προκειμένου να παρουσιαστεί έτοιμος για τις ευρωπαϊκές του υποχρεώσεις και συγκεκριμένα για τον δεύτερο προκριματικό γύρο του Europa League, κόντρα στον νικητή του ζευγαριού Ντινάμο Κιέβου-Κλουζ.

Ο Λίσι ταξίδεψε στη Θεσσαλονίκη μαζί με στενό συνεργάτη του, ο οποίος αφίχθη με διαφορετική πτήση, ενώ στο τεχνικό επιτελείο αναμένεται να έχει ενεργό ρόλο και ο Πέτρος Τσιαπακίδης.

Από την πρώτη προπόνηση θα απουσιάσουν οι διεθνείς Χρήστος Ζαφείρης και Αντρίγια Ζίβκοβιτς, οι οποίοι εξασφάλισαν μερικές επιπλέον ημέρες άδειας μετά τις πρόσφατες υποχρεώσεις τους με τις εθνικές τους ομάδες. Εκτός βρίσκονται και οι Χόρχε Σάντσες και Ραχμάν Μπάμπα, καθώς συνεχίζουν τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις στο Παγκόσμιο Κύπελλο και θα ενσωματωθούν στην ομάδα μετά την ολοκλήρωση των αγώνων τους.