Η παρουσία του Ιωάννη Κωστή με τη φανέλα του Λεβαδειακού τη φετινή σεζόν έχει τραβήξει το ενδιαφέρον συλλόγων από το εξωτερικό, με τον Κύπριο μέσο να συγκαταλέγεται πλέον ανάμεσα στα ονόματα που απασχολούν τη μεταγραφική αγορά του καλοκαιριού. 

Ο 25χρονος χαφ είχε μια πολύ παραγωγική χρονιά, καταγράφοντας 34 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις και συνολικά 2.633 αγωνιστικά λεπτά, ενώ σημείωσε και 5 γκολ στη Stoiximan Super League. Η συμβολή του στην πορεία του Λεβαδειακού ήταν καθοριστική, με τον ίδιο να αποτελεί βασικό στέλεχος στην αγωνιστική λειτουργία της ομάδας.

Οι εμφανίσεις του δεν πέρασαν απαρατήρητες, καθώς όπως έχει γίνει γνωστό, στο συμβόλαιό του υπάρχει ρήτρα αποδέσμευσης, γεγονός που ενδέχεται να διευκολύνει πιθανή μετακίνησή του μέσα στο καλοκαίρι. Παράλληλα, ο Μπεν Τζέικομπς αναφέρει ότι ο Κωστή είναι ένας ποδοσφαιριστής που αξίζει να παρακολουθείται στενά, ενώ αποκαλύπτει πως υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από σύλλογο της Ligue 1. 

Το όνομά του αναμένεται να απασχολήσει έντονα τη καλοκαιρινή μεταγραφική περίοδο, με τον Λεβαδειακό να γνωρίζει πως δύσκολα θα περάσει απαρατήρητο το ενδιαφέρον που έχει δημιουργηθεί γύρω από τον ποδοσφαιριστή του. 

Το δημοσίευμα σχετικά με τον Κωστή

Οι δηλώσεις του Αλέσιο Λίσι:

Για το τι σκέφτηκε για την ομάδα όταν άκουσε για το ενδιαφέρον:

«Γνωρίζω φυσικά για την ομάδα, καθώς είναι μια ευρωπαϊκή ομάδα και στην Ιταλία ξέρουμε καλά τον ΠΑΟΚ. Ήταν μια καλή επιλογή για εμένα και χάρηκα πολύ όταν μου μίλησε ο ατζέντης μου για το ενδιαφέρον να αναλάβω την ομάδα».

Για την απόφαση του να αναλάβει τον ΠΑΟΚ:

«Αποφάσισα να έρθω εδώ γιατί ένιωσα ότι όλο το κλαμπ με ήθελε να είμαι εδώ και έδειχναν σιγουριά για εμένα. Αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό για εμένα, όταν πρέπει να επιλέξω».

Για τις συζητήσεις με Μάτος και Βιεϊρίνια:

«Πολύ καλά. Από την πρώτη στιγμή που μιλήσαμε, από την πρώτη στιγμή που κάναμε το πρώτο meeting, όλα ήταν καλά, όλα κατέληξαν καλά».

Για το τι είδους ποδοσφαίρου θα παίζει ο δικός του ΠΑΟΚ:

«Θέλω μια ομάδα που μπορεί να διαχειριστεί όλες τις φάσεις του παιχνιδιού, να νιώθουμε αυτοπεποίθηση σε κάθε στιγμή του αγώνα και σίγουρα θέλω μια πραγματικά επιθετική ομάδα, μια πραγματικά πιεστική ομάδα».

Για τα πρώτα πράγματα που ζητάει από τους παίκτες του:

«Οι παίκτες μου πρέπει να δίνουν τα πάντα στο χορτάρι, να μάχονται για τη φάνέλα, για την ομάδα, για τους φιλάθλους, γιατί ξέρω ότι αυτό που θέλουν οι φίλοι του ΠΑΟΚ είναι να δίνουμε τα πάντα».

Τέλος, έστειλε το πρώτο του μήνυμα προς τον κόσμο του Δικεφάλου, υπογραμμίζοντας τη σημασία που έχει για όλους μέσα στην ομάδα η νέα προσπάθεια που ξεκινά.

Για το μήνυμα του στον κόσμο του ΠΑΟΚ:

«Από αυτή τη στιγμή ο ΠΑΟΚ είναι το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή μας. Θα παλέψουμε για αυτούς και θα δώσουμε για το κλαμπ όλα όσα έχουμε».