Μετά την ολοκλήρωση του Grand Prix του Μπαχρέιν 2025, η Ρεντ Μπουλ F1 βρίσκεται στην 3η θέση της βαθμολογίας των κατασκευαστών, απέχοντας 80 βαθμούς από την πρωτοπόρο Μακλάρεν F1. Η απόδοση της RB21 στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος Formula 1 2025 δεν ήταν η αναμενόμενη, με τη δυσαρέσκεια να είναι έκδηλη στο γκαράζ της αυστριακής ομάδας.

Ο Μαξ Φερστάπεν είχε προηγουμένως ανεβάσει τον πήχη, κερδίζοντας στο Grand Prix της Σουζούκα, αναζωπυρώνοντας το ενδιαφέρον για τη μάχη του τίτλου στους οδηγούς. Με τρεις διαφορετικούς νικητές στους τρεις πρώτους αγώνες, το φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 δείχνει εξαιρετικά αμφίρροπο. Τα χαμόγελα επέστρεψαν προσωρινά στη Ρεντ Μπουλ, ενώ τα θετικά σχόλια για το ταλέντο και την ωριμότητα του Φερστάπεν πληθαίνουν.

Ωστόσο, η «προσγείωση» ήρθε στο GP του Μπαχρέιν. Ο Μαξ Φερστάπεν τερμάτισε 6ος και ο teammate του, Γιούκι Τσουνόντα, στην 9η θέση. Η RB21 δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, και προστέθηκαν τεχνικά προβλήματα στο Pit Box, καθώς καθυστέρησαν τα Pit stops λόγω δυσλειτουργίας στα φώτα εξόδου.

Παρόλο που το ζήτημα των φώτων δεν ήταν η κύρια αιτία της απογοητευτικής εμφάνισης, η αρνητική ψυχολογία στο στρατόπεδο της Ρεντ Μπουλ ήταν εμφανής. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Φερστάπεν: “Ήταν μία καταστροφή.” Ο Χέλμουτ Μάρκο ήταν επίσης αιχμηρός, τονίζοντας πως το μονοθέσιο στερείται ισορροπίας και η αεροδυναμική της RB21 χρειάζεται βελτίωση. Αποκάλεσε μάλιστα τις δοκιμές της Παρασκευής «Black Friday», εξαιτίας της έλλειψης εστίασης στις συνθήκες του αγώνα.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η σκληρή γόμα ελαστικών (hard) δεν λειτούργησε σωστά, κάτι που έπρεπε να έχει εντοπιστεί από την Παρασκευή.

Το μέλλον του Φερστάπεν στη Ρεντ Μπουλ

Ο Μάρκο αναφέρθηκε και στο μέλλον του Μαξ Φερστάπεν: “Η ανησυχία είναι μεγάλη. Χρειαζόμαστε άμεσες βελτιώσεις για να του δώσουμε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο που μπορεί να κερδίζει.” Ο Φερστάπεν έχει υπογράψει μακροχρόνιο συμβόλαιο με τη Ρεντ Μπουλ, ομάδα που μετρά 4 παγκόσμιους τίτλους στην ιστορία της. Παρ’ όλα αυτά, οι φήμες που τον θέλουν να αποχωρεί για ομάδα με καλύτερες προοπτικές δεν είναι λίγες.

Η σχέση του, ωστόσο, με την αυστριακή ομάδα είναι στενή. Ο Φερστάπεν ξεκίνησε από το αναπτυξιακό πρόγραμμα της Ρεντ Μπουλ, έκανε το ντεμπούτο του με την τότε Toro Rosso σε ηλικία 16 ετών και συνέβαλε καταλυτικά στην επιστροφή της ομάδας στις επιτυχίες από το 2021 και μετά.

Αναζητώντας σταθερότητα στη Formula 1

Σήμερα, ο Ολλανδός είναι το πρόσωπο της ομάδας. Η δυσκολία εύρεσης αξιόπιστου teammate — με τον Τσουνόντα να αξιολογείται ακόμα — αποδεικνύει πως η Ρεντ Μπουλ πρέπει να βρει ξανά τις ισορροπίες της. Η επιστροφή στην κορυφή του πρωταθλήματος Formula 1 2025 απαιτεί ομαδική βελτίωση, τεχνικές αναβαθμίσεις και επαναφορά της σταθερότητας σε όλους τους τομείς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: MotoGP: Ο Χόρχε Μαρτίν στο νοσοκομείο μετά από νέα πτώση

Δείτε εδώ το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα του ΠΑΟΚ