Formula 1: Ο Μαξ Φερστάπεν απέδειξε πως είναι εδώ, κατακτώντας τη νίκη στον Sprint Race του Grand Prix στο Σπα, πραγματοποιώντας μία εντυπωσιακή προσπέραση στον πρωτοπόρο της βαθμολογίας της Formula 1.
Παρά τη σταθερά δυναμική παρουσία του δίδυμου Πιάστρι – McLaren, ο Ολλανδός τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής επιβεβαίωσε πως η εμπειρία και η στρατηγική του παραμένουν αξεπέραστες.
Η συγκεκριμένη νίκη έρχεται αμέσως μετά την αποχώρηση του Κρίστιαν Χόρνερ από την ηγεσία της Red Bull Racing, με τον Φερστάπεν να στέλνει ηχηρό μήνυμα ενότητας και δύναμης της ομάδας. Ο Όσκαρ Πιάστρι, που ξεκίνησε από την pole position, παρέμεινε σε απόσταση αναπνοής από τη Red Bull RB20 καθ’ όλη τη διάρκεια των 15 γύρων, χωρίς ωστόσο να καταφέρει να περάσει μπροστά. Η τελική ταχύτητα της Red Bull αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα.
Ο Λάντο Νόρις συμπλήρωσε το βάθρο, επικρατώντας τελικά του Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος είχε καταφέρει προσωρινά να βρεθεί στην 3η θέση. Η McLaren απέδειξε πως διαθέτει σήμερα ένα από τα ταχύτερα μονοθέσια στο grid, με ισχυρή απόδοση απέναντι σε παραδοσιακές δυνάμεις όπως η Ferrari.
Formula 1: Αναλυτικά η εξέλιξη του Sprint Race στο Σπα
Η εκκίνηση ήταν εκρηκτική, με τον Πιάστρι να διατηρεί την πρωτοπορία για τις πρώτες στροφές. Ωστόσο, ο Φερστάπεν εκμεταλλεύτηκε άψογα την εξωτερική γραμμή και πέρασε πρώτος λίγο αργότερα. Ο Λεκλέρ ανέβηκε προσωρινά στην τρίτη θέση προσπερνώντας τον Νόρις, αλλά ο οδηγός της McLaren ανέκτησε άμεσα τη θέση του στον τέταρτο γύρο.
Ο Πιάστρι παρέμεινε μέσα στη ζώνη DRS, με απόσταση σταθερά μεταξύ 0,5 και 0,6 δευτερολέπτων, όμως δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί καμία ευκαιρία προσπέρασης. Ο Φερστάπεν, με ψυχραιμία και ταχύτητα, διαχειρίστηκε τον ρυθμό του και πήρε την καρό σημαία, κερδίζοντας 8 πολύτιμους βαθμούς στη συνολική βαθμολογία του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Απογοητευτικός ήταν ο αγώνας για τον Λούις Χάμιλτον, ο οποίος τερμάτισε στην 15η θέση και εξέφρασε την δυσαρέσκειά του για την απόδοση των πίσω ελαστικών της SF-25, σχολιάζοντας την έλλειψη πρόσφυσης στους μηχανικούς του.