Ο Όσκαρ Πιάστρι είδε πρώτος την καρό σημαία στον Grand Prix της Formula 1 στο Μπαχρέιν, σε έναν αγώνα που δεν απειλήθηκε ποτέ. Ο Αυστραλός πιλότος της Μακλάρεν κέρδισε την 2η νίκη του την φετινή σεζόν, αφήνοντας 2ο τον Τζορτζ Ράσελ και 3ο τον teammate του, Λάντο Νόρις
Στην εκκίνηση του αγώνα της Formula 1, οι περισσότεροι πιλότοι επέλεξαν την μαλακή γόμα, εκτός από τις δύο Φεράρι, τον Φερνάντο Αλόνσο, τον Λίαμ Λόουσον και τον Γκαμπριέλ Μπορτολέτο που διάλεξαν την μεσαία γόμα. Ο Λάντο Νόρις ήταν αυτός που έκανε το καλύτερο ξεκίνημα και από την 6η θέση βρέθηκε στην 3η. Παρ’όλα αυτά ο Βρετανός πιλότος της Μακλάρεν τιμωρήθηκε λίγους γύρους με 5 δευτερόλεπτα ποινή, καθώς δεν τοποθέτησε σωστά το μονοθέσιο του στο Grid box της εκκίνησης.
Από τους πρώτους γύρους κιόλας ξεκίνησαν οι μάχες και οι προσπεράσεις της Formula 1. Ο Μαξ Φερστάπεν προσπέρασε τον Κάρλος Σάινθ στον 4ο γύρο, στην προσπάθεια του να ανέβει γρήγορα στην κατάταξη. Επιθέσεις εξαπέλυσε στον Σάινθ και ο Λιούις Χάμιλτον, με τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να ολοκληρώνει την προσπέραση στον 9ο γύρο. Ο πιλότος της Φεράρι αντιμετώπιζε προβλήματα με την medium στους πρώτους γύρους του αγώνα, όπως επίσης ανάλογα προβλήματα με την πρόσφυση είχε και ο teammate του, Σαρλ Λεκλέρ. Όταν όμως άρχισε να αποδίδει η μεσαία γόμα, ο ρυθμός των «κόκκινων» ήταν εξαιρετικός.
Στον 10ο γύρο του αγώνα ο Κίμι Αντονέλι προσπέρασε τον Πιέρ Γκασλί για την 5η θέση, έναν γύρο πριν ανοίξει το παράθυρο των Pit stops. Ο πρώτος που επισκέφθηκε τα Pit ήταν ο Νόρις, που εξέτισε και την ποινή των 5 δευτερολέπτων. Το undercut δούλεψε για την Μακλάρεν, καθώς ο Βρετανός δεν απείχε πολύ από τον Τζορτζ Ράσελ, όταν ο πιλότος της Μερσέντες έκανε το πρώτο του Pit stop.
Στον 20ο γύρο είδαμε μία πολύ όμορφη μάχη ανάμεσα στην Formula 1 με τον Κίμι Αντονέλι και τον Μαξ Φερστάπεν. Ο Ιταλός rookie κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον παγκόσμιο πρωταθλητή, που αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα με την σκληρή γόμα. Προσπέραση δέχθηκε και από τον Λιούις Χάμιλτον 3 γύρους μετά, με αποτελέσμα να μπαίνει στα Pit για το δεύτερο Pit stop του μόλις στον 27ο γύρο.
Στις πιο πάνω θέσεις ο Σαρλ Λεκλέρ είχε έναν φρενήρη ρυθμό με το δεύτερο σετ μεσαίας γόμας και αφού ολοκλήρωσε την προσπέραση στον Πιέρ Γκασλί για την 4η θέση, πίεσε αρκετά τον Νόρις για την 3η θέση, με το προσπέρασμα να έρχεται στον 25ο γύρο.
Τα δεδομένα στην Formula 1 ανατράπηκαν όταν οι αγωνοδίκες έβγαλαν το αυτοκίνητο ασφαλέιας στην πίστα στον 32ο γύρο. Ο λόγος φάινεται να ήταν η επαφή που είχε ο Γιούκι Τσουνόντα με τον Κάρλος Σαίνθ και το safety car έδωσε σε όλους τους πιλότους την ευκαιρία να κάνει ένα free Pit stop.
Στην επανεκκίνηση του αγώνα ο Νόρις επιτέθηκε στον Λεκλέρ αλλά κατέληξε να χάνει την θέση του από την έτερη Φεράρι του Λιούις Χάμιλτον. Η πρώτη προσπέραση στον συμπατριώτη του αποδέιχθηκε μάταιη, διότι μετά από εντολή της ομάδας του έδωσε πίσω την θέση στον Χάμιλτον, καθώς ολοκλήρωσε την προσπέραση εκτός πίστας. Μολαταύτα δεν άργησε να επιχειρήσει ξανά επίθεση στον Χάμιλτον, όπου εν τέλει ανέβηκε στην 4η θέση έναν γύρο μετά με καθαρό προσπέρασμα αυτή την φορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ: Γκαρσία: «Ο Άρης του χρόνου θα πάρει το πρωτάθλημα!» – Χαμός στη συνέντευξη Τύπου
Ο Βρετανός δεν έμεινε εκεί, καθώς πίεσε όσο μπορούσε για να πλησιάσει τις θέσεις του βάθρου στην Formula 1. Μετά από συνεχόμενες μάχες με τον Σαρλ Λεκλέρ, κατάφερε να αφήσει πίσω του τον Μονεγάσκο και να επιστρέψει στην 3η θέση στον 52ο γύρο. Μολονότι μονομάχησε και με τον Τζορτζ Ράσελ για την 2η θέση, ο πιλότος της Μερσέντες αποδέιχθηκε «σκληρό καρύδι» και διατήρησε την θέση του, διαλύοντας τα όνειρα της Μακλάρεν για το 1-2 στο Grand Prix της Formula 1 στο Μπαχρέιν.
Οι δύο Φεράρι των Λεκλέρ και Χάμιλτον τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα, με τον Μαξ Φερστάπεν να ακολουθεί. Στην 7η θέση τερμάτισε ο Πιέρ Γκασλί, εντός δεκάδας παρέμεινε ο Έστεμπαν Οκόν στην 8η θέση, με τους Γιούκι Τσουνόντα και Όλι Μπέρμαν να παίρνουν τους τελευταίους βαθμούς την βαθμολογούμενης δεκάδας. Εκτός αυτής έμεινε ο Κίμι Αντονέλι, που τερμάτισε στην 11η θέση. Η στρατηγική των τριών Pit stops δεν δικαίωσε τον πιλότο της Μερσέντες με αποτέλεσμα να φύγει από το Μπαχρέιν με άδεια χέρια, παρά τον καλό αγώνα της Formula 1 που έκανε.
Την καρό σημαία δεν είδε ποτέ ο Κάρλος Σάινθ, ο οποίος εγκατέλειψε στον 47ο γύρο με πληγωμένο sidepod. Η Γουίλιαμς στόχευε τον διπλό τερματισμό στην πρώτη δεκάδα, αλλά ο Σάινθ δεν ολοκλήρωσε ποτέ τον αγώνα της Formula 1 και ο Άλεξ Άλμπον τερμάτισε στην 12η θέση.
Δείτε εδώ το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα του ΠΑΟΚ