Η Formula 1 πήγε Μαϊάμι και η Μακλάρεν κατέκτησε το 1-2 στον αγώνα των 100 χιλιομέτρων, με τον Λάντο Νόρις να επαναλαμβάνει τον περσινό θρίαμβο. Ο Όσκαρ Πιάστρι τερμάτισε στην 2η θέση, πίσω από τον teammate του, ενώ ο Λιούις Χάμιλτον κατέκτησε την 3η θέση.  

Το Sprint Race καθυστέρησε να ξεκινήσει για 35 λεπτά, λόγω των καιρικών συνθηκών. Η βροχή πριν την έναρξη του αγώνα «χάλασε» τα σχέδια των ομάδων και το νερό στην πίστα έκανε αρκετά δύσκολη την ζωή των πιλότων, ώστε να έχουν ορατότητα και να μπορέσουν να τρέξουν. Ο Σαρλ Λεκλέρ είχε μία.. δύσκολη στιγμή, όταν οδηγούσε το μονοθέσιο του και όδευε προς το Grid της εκκίνησης της Formula 1. Ο Μονεγάσκος χτύπησε με τον τοίχο και έσπασε η μπροστινή ανάρτηση και αυτό το συμβάν τον άφησε εκτός αγώνα .  

ΔΕΙΤΕ: Σοβαροί τραυματισμοί στα επεισόδια Χάιντουκ-Ντιναμό (vid)

Στην εκκίνηση του 2ου Sprint Race της χρονιάς ο Όσκαρ Πιάστρι είχε μία πολύ καλύτερη εκκίνηση από τον Poleman Κίμι Αντονέλι και έστριψε μπροστά από τον Ιταλό στην πρώτη στροφή της πίστας. Ο rookie πιλότος της Μερσέντες δεν είχε πολύ χώρο για να φρενάρει, βρέθηκε εκτός πίστας και όταν επέστρεψε είχε χάσει άλλες 2 θέσεις από τους Λάντο Νόρις και Μαξ Φερστάπεν. Στις πιο πίσω θέσεις εξαιρετική εκκίνηση έκανε και ο Λίαμ Λόουσον, καθώς από την 14η θέση βρέθηκε στην 9η στον πρώτο γύρο του αγώνα της Formula 1.  

Μέχρι και τον 10ο γύρο δεν είχαμε κάποια μονομαχία, παρά μόνο την μάχη ανάμεσα στον Κάρλος Σάινθ και τον Έστεμπαν Οκόν. Στον 11ο γύρο ο Γιούκι Τσουνόντα έκανε πρώτος την κίνηση και μπήκε στα Pit για αλλαγή ελαστικών, από την ενδιάμεση γόμα πέρασε σε slick. Η επιλογή της Ρεντ Μπουλ αποδείχθηκε η πιο σωστή, καθώς ο Ιάπωνας ήταν ο ταχύτερος στην πίστα και η πίστα ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Έτσι έναν γύρο μετά μπήκε και ο Λιούις Χάμιλτον, που ήθελε να «χτυπήσει» με το undercut.  

Μαξ Φερστάπεν και Κίμι Αντονέλι επιχείρησαν το ίδιο στον 13ο γύρο, αλλά οι μηχανικοί της αυστριακής εταιρείας έκαναν το λάθος και έβγαλαν τον Ολλανδό πιλότο την ώρα που ο Αντονέλι έστριβε για pit. Ο οδηγός της Μερσέντες δεν κατάφερε ποτέ να φτάσει στο Pitbox, ενώ ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 τιμωρήθηκε με 10 δευτερόλεπτα ποινή.  

Στον 14ο γύρο Όσκαρ Πιάστρι και Τζορτζ Ράσελ περάσαν και αυτοί στα slick, αφήνοντας μόνο τον Λάντο Νόρις στην πίστα με την ενδιάμεση γόμα. Στον ίδιο γύρο ο Χάμιλτον έκανε προσπέραση βάθρου στον Φερστάπεν, έχοντας πολύ καλύτερο ρυθμό. Έναν γύρο μετά ο Νόρις αποφάσισε να κάνει και αυτός Pit stop, ρισκάροντας αρκετά. Για καλή του τύχη όμως ο Φερνάντο Αλόνσο είχε μία επαφή με τον Λίαμ Λόουσον στην είσοδο της 12ης στροφής της πίστας, συγκρούστηκε με τις μπαριέρες και «έβγαλε» το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ως εκ τούτου ο Λάντο Νόρις ήταν ήδη στα Pit, όταν βγήκε η ένδειξη του Safety Car και επέστρεψε 1ος στην πίστα, μπροστά από τον teammate του.  

Ο αγώνας της Formula 1 τελείωσε υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, με το 1-2 της Μακλάρεν και την νίκη του Νόρις στο Sprint. Την 3η θέση κατέκτησε ο Λιούις Χάμιλτον, ενώ ο εντυπωσιακός Άλεξ Άλμπον ευνοήθηκε από αυτή την κατάσταση και τερμάτησε 4ος. Στην 5η θέση τερμάτισε ο Τζορτζ Ράσελ, στην 6η ο Λάνς Στρολ, με τους Λίαμ Λόουσον και Όλι Μπέρμαν να παίρνουν τους τελευταίους βαθμούς του Sprint.