Η Pirelli ολοκλήρωσε τις προγραμματισμένες δοκιμές εξέλιξης ελαστικών Formula 1 για τη σεζόν 2026, στο Hungaroring της Ουγγαρίας. Στις δύο ημέρες συμμετείχαν οι ομάδες McLaren, Racing Bulls, Alpine και Ferrari, με επίκεντρο την ανάπτυξη των νέων μειγμάτων από C1 έως C6.

Πρώτη ημέρα: McLaren, Racing Bulls και Alpine στην πίστα

Την πρώτη ημέρα, οι θερμοκρασίες κυμάνθηκαν μεταξύ 21°C και 31°C (με θερμοκρασία πίστας έως 56°C).
Το πρόγραμμα επικεντρώθηκε στη σύγκριση μειγμάτων C3, C4 και C5:

  • Πρωί: σύντομες διαδρομές για έλεγχο αρχικής απόδοσης.
  • Απόγευμα: μακρύτερα stints για παρακολούθηση φθοράς και σταθερότητας.

Τα μονοθέσια προσαρμόστηκαν στις διαστάσεις των νέων ελαστικών 18 ιντσών, που θα είναι 25 mm στενότερα μπροστά και 30 mm πίσω.

Αποτελέσματα πρώτης ημέρας:

  • Paul Aron (Alpine) – 1’18’’789 (159 γύροι)
  • Lando Norris (McLaren) – 1’19’’272 (144 γύροι)
  • Liam Lawson (Racing Bulls) – 1’19’’510 (143 γύροι)

Δεύτερη ημέρα: Ferrari και Alpine κλείνουν το πρόγραμμα

Στη δεύτερη ημέρα δοκιμών συμμετείχαν η Scuderia Ferrari και η Alpine, με θερμοκρασίες έως 53°C στην πίστα.
Οι οδηγοί Charles Leclerc (Ferrari) και Franco Colapinto (Alpine) δοκίμασαν εκτενώς τις συνθέσεις C3, C4, C5 και μια έκδοση του C2.

Η Alpine αντιμετώπισε πρόβλημα όταν ο Colapinto βγήκε εκτός πίστας, τερματίζοντας πρόωρα τις δοκιμές. Αντίθετα, ο Leclerc ολοκλήρωσε πλήρες πρόγραμμα.

Αποτελέσματα δεύτερης ημέρας:

  • Charles Leclerc (Ferrari) – 1’19’’407 (144 γύροι)
  • Franco Colapinto (Alpine) – 1’20’’270 (25 γύροι)

Δηλώσεις Pirelli: “Χρήσιμα δεδομένα για την τελική ευθεία”

Ο Mario Isola, επικεφαλής της Pirelli Motorsport, δήλωσε ότι οι δοκιμές ήταν σημαντικές για την τελική φάση ανάπτυξης. Το Hungaroring θεωρείται απαιτητική πίστα λόγω πολλών αργών στροφών και υψηλής καταπόνησης ελαστικών.

Οι επόμενες δοκιμές θα πραγματοποιηθούν:

  • Μόντσα
  • Μουτζέλο
  • Πόλη του Μεξικού

Η πιστοποίηση των μειγμάτων αναμένεται 15 Δεκεμβρίου 2025.