Formula 1 Ο Σερ Λιούις Χάμιλτον πανηγύρισε την πρώτη του νίκη με την Φεράρι στο Sprint Race της Κίνας, με 2ο τον Όσκαρ Πιάστρι και 3ο τον Μαξ Φερστάπεν.
Όλοι οι πιλότοι επέλεξαν την μεσαία γόμα για τον σύντομο αγώνα των 100 χιλιομέτρων, χωρίς να έχουν την υποχρέωση του Pit stop.
Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής εκκίνησε από την 1η θέση και κατάφερε να αντέξει την πίεση του Μαξ Φερστάπεν στους πρώτους γύρους. Για αρκετούς γύρους ήταν στο DRS του Χάμιλτον, αλλά δεν κατάφερε να τον πλησιάσει αρκετά ώστε να τον απειλήσει. Ο καλός ρυθμός της Φεράρι και το setup του Χάμιλτον βοήθησε αρκετά να αποκτήσει μία απόσταση ασφαλείας και να μην δει μεγάλη φθορά στα ελαστικά του.
Ο Λάντο Νόρις δεν είχε το καλύτερο ξεκίνημα και ένα προσωπικό λάθος στον πρώτο γύρο του κόστισε 3 θέσεις. Άργησε να ανακάμψει από αυτό το λάθος όπως επίσης και να καλύψει και την διαφορά από τον 8ο Στρολ, τον οποίο προσπέρασε στο τέλος του αγώνα και κέρδισε τον τελευταίο βαθμό την βαθμολογούμενης οκτάδας.
Στον 3ο γύρο του Sprint Race ο Τζορτζ Ράσελ προσπέρασε τον Σαρλ Λεκλέρ και σκαρφάλωσε στην 4η θέση. Ο Μονεγάσκος έμεινε κοντά στον πιλότο της Μερσέντες και «εξαπέλυσε» πολλές επιθέσεις, οι οποίες βέβαια δεν είχαν αποτέλεσμα.
Η πιο σημαντική μάχη του αγώνα και αυτή που εξελίχθηκε σε αλλαγή θέσεων ήταν ανάμεσα στον Όσκαρ Πιάστρι και τον Μαξ Φερστάπεν. Ο Αυστραλός πιλότος της Μακλάρεν είχε παρόμοιο ρυθμό με τους δύο πρώτους για το μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα.
Όταν ο Χάμιλτον άρχισε να ξεμακρύνει από τους υπόλοιπους, τότε βρήκε την ευκαιρία ο Πιάστρι και πίεζε τον Φερστάπεν. Στον 15ο γύρο του αγώνα κατάφερε και ολοκλήρωσε την προσπέραση, με αποτέλεσμα να τερματίσει στην 2η θέση, αφήνοντας 3ο τον Ολλανδό.
Ο οδηγός που σημείωσε την μεγαλύτερη άνοδο ήταν ο Λίαμ Λόουσον. Ο Νεοζηλανδός πιλότος της Ρεντ Μπουλ ξεκίνησε από την τελευταία θέση, μετά από μία απογητευτική εμφάνιση στο Sprint Qualifying. Κατάφερε να σημειώσει 6 προσπεράσεις και να τερματίσει 14ος.
Μπορεί να μην έφερε πόντους στην ομάδα, καθώς η οκτάδα ήταν μακρία, αλλά έδειξε θετικά σημάδια βελτίωσης στην απόδοση του και πως αρχίζει να νιώθει άνετα με το μονοθέσιο της αυστριακής ομάδας.
Ανέκαθεν τα Sprint Races μας έδειχναν σε μεγάλο βάθμο την εικόνα των ομάδων σε ρυθμό αγώνα.
Η πίστα της Κίνας δεν ταιριάζει απόλυτα στην Μακλάρεν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι την καθιστά εκτός μάχης νίκης. Με ένα καλό αποτέλεσμα στις κατατακτήριες του Σαββάτου μπορεί να φύγει με διπλό βάθρο και ίσως με την νίκη. Ο Λιούις Χάμιλτον φάινεται πως έχει επιλέξει το καλύτερο setup αγώνα, αλλά είδαμε μόνο την απόδοση της Φεράρι με την μεσαία γόμα.
Η φθορά άρχισε να φαίνεται αισθητά στον 14ο γύρο του Sprint και το ένα Pit stop για τον αγώνα της Κυριακής δεν φαντάζει το ιδανικό σενάριο. Σίγουρα θα χρησιμοποιήσουν την σκληρή γόμα και εκεί είναι το κλειδί.
Εάν οι πιλότοι έχουν την ευκαρία να κάνουν μία καλή διαχείριση της σκληρής γόμας ίσως κοιτάξουν την στρατηγική του ενός Pit stop, καθώς η εκκίνηση με την μεσαία γόμα φαίνεται να είναι η επικρατέστερη επιλογή.
Δείτε εδώ τα highlights του αγώνα.