Η Pirelli πραγματοποίησε το πρώτο της επίσημο τεστ ελαστικών MotoGP την Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου στο Misano, ενόψει της ανάληψης του ρόλου του αποκλειστικού προμηθευτή MotoGP από το 2027.
Η δοκιμή έγινε μία ημέρα μετά τα ιδιωτικά δοκιμαστικά των ομάδων, που ακολούθησαν το GP του San Marino, νικητή του οποίου αναδείχθηκε ο Marc Marquez.
Οι μοτοσυκλέτες της τρέχουσας σεζόν χρησιμοποιήθηκαν με απενεργοποιημένα συστήματα ride-height devices, σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς που θα ισχύσουν από το 2027.
Νέοι κανονισμοί και αλλαγές στη MotoGP
Από το 2027, η χωρητικότητα κινητήρων θα μειωθεί από τα 1000cc στα 850cc, ενώ όλες οι μοτοσυκλέτες θα χρησιμοποιούν καύσιμο 100% βιώσιμης προέλευσης. Επιπλέον, θα απαγορευτούν όλα τα ride-height και holeshot συστήματα, ενώ τα νέα ελαστικά της Pirelli θα αποτελέσουν βασικό στοιχείο της μετάβασης.
Πρώτες εντυπώσεις από το τεστ
Ο Giorgio Barbier, διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων μοτοσυκλέτας της Pirelli, δήλωσε:
“Το τεστ του Misano ήταν το πρώτο βήμα στην επιστροφή μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι τόσο από τη συνεργασία με τις ομάδες όσο και από τις επιδόσεις των ελαστικών.”
Σύμφωνα με τον Barbier, οι αναβάτες εκτίμησαν ιδιαίτερα:
- Την πρόσφυση των νέων ελαστικών
- Την ταχύτητα στο ζέσταμα
- Την εμπιστοσύνη που τους δίνει για να πιέσουν περισσότερο
Επιπτώσεις σε άλλα πρωταθλήματα
Με την είσοδο της Pirelli στο MotoGP, η Michelin θα αναλάβει το πρωτάθλημα WorldSBK, ενώ η Pirelli θα έχει την αποκλειστικότητα στις μικρότερες κατηγορίες Moto2 και Moto3.