MotoGP: Οι δοκιμές στη πίστα της Χερέθ ολοκληρώθηκαν, με τον Μαρκ Μάρκεθ γρηγορότερο και στις δύο διαδικασίες. Ο Ισπανός αναβάτης της Ducati έκανε πολλούς γύρους και το πρωί και το απόγευμα, με την ιταλική εταιρεία να δοκιμάζει καινούρια εξαρτήματα στην GP25.

BETWINS Banner

Εκτός από τους δύο αναβάτες της εργοστασιακής Ducati, τα νέα αυτά εξαρτήματα δοκίμασε και ο Φάμπιο Ντι Τζιαναντόνιο, που έχει στην κατοχή του τη φετινή μοτοσυκλέτα της Ducati. Ο teammate του στην VR46, Φράνκο Μορμπιντέλι, απουσίαζε από τις δοκιμές μετά την πτώση του στο Ισπανικό Grand Prix, ενώ θέλει να αναρρώσει πλήρως για το Γαλλικό Grand Prix του MotoGP στις 9-11 Μαΐου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι έκανε ο Άλεξ Μάρκεθ! Θρίαμβος μετά από 94 Grand Prix!

Στο γκαράζ της Gresini Ducati δεν είχαν πολλά πράγματα να δουλέψουν, διότι έχουν στην διάθεση τους την GP24 και ως εκ τούτου οι Φερμίν Αλντεγκέρ και Άλεξ Μάρκεθ δεν έκαναν πολλούς γύρους στην πίστα.

Η Yamaha δοκίμασε τον καινούριο της τετρακύλινδρο κινητήρα και οι δύο αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας, Φάμπιο Κουαρταράρο και Άλεξ Ρίνς, έφυγαν ενθουσιασμένοι από τις δοκιμές. Ο Κουαρταράρο δήλωσε πως είναι ιδιαίτερα χαρούμενος, προσθέτοντας ότι ήταν το Grand Prix και οι δοκιμές ήταν το καλύτερο τετραήμερο των τελευταίων 3 χρόνων.

Eko

Οι αναβάτες της Aprilia δοκίμασαν το νέο αεροδυναμικό πακέτο, ενώ ο Μάρκο Μπεζέκι δοκιμάσε και το καινούριο ψαλίδι της ιταλικής εταιρείας. Οι αλλαγές στο αεροδυναμικό κομμάτι της μοτοσυκλέτας της Aprilia άφησε μία θετική «αύρα» στους αναβάτες της, αλλά η απουσία του Χόρχε Μαρτίν συνεχίζει να επηρεάζει αρνητικά την ομάδα.

Η Honda δοκίμασε και αυτή ένα νέο ψαλίδι, αλλά τα αποτελέσματα δεν ήταν τόσο θετικά για την ιαπωνική εταιρεία. Μόνο ο Ζοάν Ζαρκό κατάφερε να βρεθεί στις πρώτες θέσεις, ενώ οι δύο αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας, Ζοάν Μιρ και Λούκα Μαρίνι, δεν έδειξαν κάτι θετικό. Η έτερη LCR Honda του Σόμκιατ Τσάντρα δεν βγήκε πολύ στην πίστα, με τον Ταϊλανδό rookie να αντιμετωπίζει προβλήματα στο δεξί του χέρι. Το ξεκίνημα του στη σεζόν δεν είναι καλό και δείχνει να έχει προβλήματα προσρμογής στην μεγάλη κατηγορία.

Τέλος, η KTM δοκίμασε νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, καθώς είχε στην διάθεση της και τον Ντάνι Πεδρόσα ως δοκιμαστή οδηγό. Η καλύτερη απόδοση ήταν αυτή του Μάβερικ Βινιάλες και η 2η θέση του Ισπανού με την KTM Tech3. Ο teammate του, Ενέα Μπαστιανίνι, ακόμα προσπαθεί να μάθει την μοτοσυκλέτα του, με τον Πέδρο Ακόστα να είναι η δεύτερη KTM στην κατατάξη, στην 5η θέση. Ο νεαρός Ισπανός, παρά την πτώση του, κατάφερε να επιστρέψει στην πίστα και να σημειώσει πολύ καλούς χρόνους, αποδεικνύοντας την σημαντική εξέλιξη της αυστριακής εταιρείας.

Δείτε εδώ το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα του ΠΑΟΚ
Thess tenta Banner