Ο Άλεξ Μάρκεθ χρειάστηκε να τρέξει σε 94 Grand Prix στην μεγάλη κατηγορία για να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη. Ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου στο Ισπανικό GP και βρίσκεται ξανά στην 1η θέση του παγκόσμιου πρωταθλήματος.
Στην 2η θέση κρατήθηκε ο Φάμπιο Κουαρταράρο, παρά την πίεση του Φρανσέσκο Μπανάια, ενώ ο Μαρκ Μάρκεθ τέθηκε εκτός μάχης με την πτώση που είχε στον 3ο γύρο του αγώνα.
Ο πρώτος γύρος του Ισπανικού Grand Prix ήταν μία διαφήμιση για το σπορ, με πολύ όμορφες και καθαρές μάχες. Όλοι οι αναβάτες επέλεξαν την μεσαία γόμα και στο μπροστινό και στο πίσω ελαστικό. Ο Φάμπιο Κουαρταράρο έκανε μία πολύ καλή εκκίνηση και διατήρησε την 1η θέση, παρά την πίεση των Μαρκ Μάρκεθ και Πέκο Μπανάια. Οι δύο αναβάτες της εργοστασιακής Ducati είχαν μία συνεχόμενη μάχη στον 1ο γύρο, καθώς επίσης είχαν και μία επαφή, με τον Μπανάια να βγαίνει νικητής και να περνάει στην 2η θέση.
Στον 3ο γύρο του αγώνα ο Μαρκ Μάρκεθ έκανε ένα κακό φρενάρισμα στην 8η στροφή της πίστας, έχασε το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας του και βρέθηκε στην αμμοπαγίδα. Δεύτερο λάθος του Μαρκ μέσα στη σεζόν, που του κόστισε την ευκαιρία να μονομαχήσει για την νίκη.
Το γεγονός αυτό εκμεταλλέυτηκε ο αδερφός του Άλεξ και πίεζε τον Πέκο Μπανάια για την 2η θέση. Η προσπέραση ήρθε έναν γύρο μετά και πολύ σύντομα βρέθηκε στην «ουρά» του Κουαρταράρο. Ο αναβάτης της Yamaha κράτησε πίσω του όσο μπορούσε τον Μάρκεθ, μέχρι τον 11ο γύρο, όπου ήρθε η προσπέραση νίκης. Ο Άλεξ Μάρκεθ αύξησε γρήγορα την διαφορά του και πήρε μία άνετη νίκη στην πίστα της Χερέθ. Στην μάχη της 2ης θέσης ο Κουαρταράρο κρατήθηκε με δυσκολία, καθώς ο Πέκο πίεζε συνεχώς τον Γάλλο. Ωστόσο δεν ήρθε ποτέ η πολυπόθητη προσπέραση και ανέβηκε στο 3ο σκαλί του βάθρου.
Εντυπωσιακό αγώνα έκανε και ο Μάβερικ Βινιάλες, που τερμάτισε στην 4η θέση. Ο αναβάτης της Tech3 KTM είχε ένα εξαιρετικό γυρολόγιο και κινούταν στην πίστα με τον ίδιο ρυθμό των πρώτων τριών. Απέκτησε μία μεγάλη διαφορά από Φάμπιο Ντι Τζιαναντόνιο, που είδε 5ος την καρό σημαία. Το έργο του Ντίτζια έγινε πιο εύκολο, όταν ο Φερμίν Αλντεγκέρ έπεσε στον 6ο γύρο του αγώνα, παρά το καλό ξεκίνημα του Ισπανού rookie, αλλά και με την πτώση του teammate του, Φράνκο Μορμπιντέλι, στον 16ο γύρο.
Πτώση στον αγώνα είχε και ο Ζοάν Μιρ στον 15ο γύρο. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2020 έκανε έναν καλό αγώνα και θα κέρδιζε πολύτιμους βαθμούς για την Honda, όπως επίσης και ο Τζακ Μίλερ για την Pramac Yamaha, αλλά ο Αυστραλός εγκατέλειψε στον ίδιο γύρο λόγω μηχανικού προβλήματος.
Την 6η και 7η θέση κατέκτησαν οι δύο εργοστασιακές KTM των Μπραντ Μπίντερ και Πέδρο Ακόστα, ενώ η τέταρτη KTM του Ενέα Μπαστιανίνι τερμάτισε στην 9η θέση, σε ένα πολύ θετικό αποτελέσμα για την αυστριακή εταιρεία. Ανάμεσα τους στην 8η θέση ήταν ο Άι Ογκούρα, ο οποίος έδειχνε πολύ θετικά σημάδια όλο το τριήμερο. Ο Ιάπωνας αναβάτης της Trackhouse πήρε το καλύτερο αποτέλεσμα για την Aprilia. Στην 10η έρχεται η πρώτη Honda του Λούκα Μαρίνι, με τον Ζοάν Ζαρκό να ακολουθεί. Ο Μαρκ Μάρκεθ τερμάτισε στην 12η θέση, παρά την πληγωμένη Ducati από την πτώση που είχε στις αρχές του αγώνα. πέρασε στους τελευταίους γύρους τους Άλεξ Ρινς και Αλείς Εσπαργκαρό, με τον Μάρκο Μπεζέκι να κερδίζει τον τελευταίο βαθμό της 15ης θέσης.
Η βαθμολογία των οδηγών μετά την ολοκλήρωση του Ισπανικού GP:
- Άλεξ Μάρκεθ: 140 βαθμούς
- Μαρκ Μάρκεθ: 139 βαθμούς
- Φρανσέσκο Μπανάια: 120 βαθμούς
- Φράνκο Μορμπιντέλι: 84 βαθμούς
- Φάμπιο Ντι Τζιαναντόνιο: 63 βαθμούς
- Φάμπιο Κουαρταράρο: 50 βαθμούς
- Ζοάν Ζαρκό: 43 βαθμούς
- Άι Ογκούρα: 37 βαθμούς
- Μάρκο Μπεζέκι: 35 βαθμούς
- Πέδρο Ακόστα: 33 βαθμούς
Βαθμολογία ομάδων:
- Ducati: 259 βαθμούς
- Gresini Ducati: 165 βαθμούς
- VR46 Ducati: 147 βαθμούς
- Yamaha: 67 βαθμούς
- KTM: 65 βαθμούς
- Tech3 KTM: 52 βαθμούς
- LCR Honda: 43 βαθμούς
- Honda HRC: 43 βαθμούς
- Trackhouse Aprilia: 42 βαθμούς
- Aprilia: 36 βαθμούς
- Pramac Yamaha: 24 βαθμούς
Διαβάστε ΕΠΙΣΗΣ: Σενάριο-“φωτιά” για Κουλούρη και ομάδα του Big4!