Ο ΠΑΟΚ συνεχίζει να διαμορφώνει το ρόστερ της νέας αγωνιστικής περιόδου, διατηρώντας τον βασικό κορμό της ομάδας που κατέκτησε το νταμπλ τη σεζόν που ολοκληρώθηκε. Μετά την ανανέωση της συνεργασίας με την Έλενα Κερλίδη, η οποία αναδείχθηκε πολυτιμότερη παίκτρια των τελικών του πρωταθλήματος απέναντι στην ΑΕΚ, οι «ασπρόμαυροι» κράτησαν στο δυναμικό τους και την MVP του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας, Ολίνα Ανδρίτσου.

Η διεθνής πλέι μέικερ θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα του Δικεφάλου και τη νέα αγωνιστική περίοδο, συμπληρώνοντας πλέον τρία χρόνια παρουσίας στον σύλλογο και αποτελώντας μία από τις πιο σημαντικές μονάδες της ομάδας του Δημήτρη Πελεκίδη.

Η 28χρονη αθλήτρια είχε καθοριστική συμβολή στη φετινή πορεία του ΠΑΟΚ προς την κατάκτηση του πρωταθλήματος και του Κυπέλλου, ενώ η εξαιρετική της εμφάνιση στον τελικό της Άρτας της χάρισε τον τίτλο της πολυτιμότερης παίκτριας (MVP), επιβεβαιώνοντας την επιρροή που είχε στο παιχνίδι της ομάδας.

Ο ΑΣ ΠΑΟΚ ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας των δύο πλευρών:

«Ο ΠΑΟΚ και το τμήμα χάντμπολ γυναικών, ανακοινώνουν την ανανέωση συνεργασίας με την αθλήτρια, Ολίνα Ανδρίτσου, για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027.

Η Ελληνίδα διεθνής πλέι μέικερ, γεννημένη το 1998 και με ύψος 167cm, συνεχίζει για τρίτη χρονιά στα ασπρόμαυρα, ύστερα από την περσινή άκρως πετυχημένη σεζόν με την κατάκτηση του «νταμπλ». Μάλιστα, η Ολίνα Ανδρίτσου αναδείχθηκε ως MVP στην κατάκτηση του Κυπέλλου στην Άρτα.»

Με την παραμονή της Ανδρίτσου, ο ΠΑΟΚ εξασφαλίζει ακόμη μία ποιοτική λύση στην περιφέρεια, διατηρώντας μία αθλήτρια που γνωρίζει άριστα τη φιλοσοφία της ομάδας και έχει αποδείξει ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά σε παιχνίδια υψηλών απαιτήσεων.

Οι δηλώσεις της Ανδρίτσου

Μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας, η διεθνής πλέι μέικερ δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του Α.Σ. ΠΑΟΚ:

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που συνεχίζω στον ΠΑΟΚ. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τη διοίκηση και όλους τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη τους, η οποία ήταν καθοριστική για να συνεχίσουμε μαζί αυτή την πορεία. Από την πλευρά μου, θα συνεχίσω να δουλεύω με την ίδια αφοσίωση, πάθος και συνέπεια, ώστε να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της και να παραμείνει εκεί όπου ανήκει, στην κορυφή».

Η ανανέωση της Ανδρίτσου έρχεται να προστεθεί σε εκείνη της Έλενας Κερλίδη, με τον ΠΑΟΚ να δείχνει ξεκάθαρα πως στόχος του είναι να κρατήσει αναλλοίωτο τον κορμό που οδήγησε τον σύλλογο στην κατάκτηση του νταμπλ. Οι δύο MVP της περσινής σεζόν παραμένουν στην ομάδα, με τον Δικέφαλο να βάζει από νωρίς τις βάσεις για να παρουσιαστεί και τη νέα χρονιά ανταγωνιστικός σε Ελλάδα και Ευρώπη.