Ηλειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης δεν αλλάζει μόνο τον χρόνο των μετακινήσεων, αλλά και τον χώρο. 

Δύο μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης, η οδός Εγνατία, ο κεντρικότερος άξονας της Θεσσαλονίκης, που επί δεκατέσσερα χρόνια ήταν ερειπωμένος και κρυμμένος από λαμαρίνες, ετοιάζεται για μια μεγάλη παρέμβαση ανάπλασης.

Η Εγνατία Οδός, ο αρχαιότερος δρόμος της Θεσσαλονίκης αποκάλυψε, με την έναρξη λειτουργίας του μετρό, την πλούσια υπόγεια και επίγεια ιστορική της διαδρομή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ιβάν Σαββίδης οι επενδύσεις που ζαλίζουν

Η Εγνατία Οδός υπήρξε διαχρονικά η «σπονδυλική στήλη» της οικονομικής, κοινωνικής, πολυπολιτισμικής Θεσσαλονίκης. Ηταν η «καρδιά» του εμπορίου, η αρτηρία της εισόδου και εξόδου ανθρώπων και αγαθών, των ξένων επισκεπτών που μπαινόβγαιναν από τις πύλες των τειχών της πόλης, στον σημερινό Βαρδάρη και στην Καμάρα.

Η αύρα μιας πλούσιας αρχιτεκτονικής και πολιτιστικής κληρονομιάς που επί πολλές δεκαετίες παρέμενε στην «καταχνιά» και στο περιθώριο, αναμένεται να διαχυθεί στην ατμόσφαιρα της πόλης, να αναδειχθεί ενισχύοντας το ιστορικό πολυπολιτισμικό αποτύπωμά της

Ανακατασκευή πεζοδρομίων, νέος φωτισμός, κατασκευή καθιστικών, δίκτυο για τη βελτίωση της προσβασιμότητας, συμπεριλαμβάνονται στις εργασίες στον άξονα της Εγνατίας. Η ανάπλαση θα αφορά την ιστορική Εγνατία, από τον Βαρδάρη έως την Διεθνή Εκθεση.

Οι εργασίες στην εμβληματική οδό, μήκους 1,8 χλμ., θα αρχίσουν από τον Βαρδάρη και θα γίνονται τμηματικά για την όσο το δυνατό λιγότερη όχληση. Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων και Βιώσιμης Κινητικότητας Πρόδρομο Νικηφορίδη, θα κλείνει ένα μικρό κομμάτι κάθε φορά και θα γίνει προσπάθεια να τελειώσουν οι εργασίες όσο το δυνατό πιο γρήγορα.

Παρέμβαση και στην εγκαταλελειμμένη πλατεία Δημοκρατίας προωθεί η δημοτική αρχή, με τις μελέτες να ξεκινούν άμεσα, προκειμένου να δημοπρατηθεί το έργο έως το τέλος της τρέχουσας χρονιάς. 

BETWINS Banner
ΠΑΟΚ Ενέργεια Banner