Ο Ραζβάν Λουτσέσκου παραχώρησε την πρώτη του συνέντευξη μετά το «διαζύγιό» του με τον ΠΑΟΚ, στην οποία μίλησε για όλους και για όλα.
Μιλώντας στον Κυριάκο Κυριάκο και το κανάλι της Foxbet, ο Ρουμάνος τεχνικός αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο χρονικό της απομάκρυνσής του και όλα όσα έγιναν την περασμένη περίοδο.
Παράλληλα, γύρισε τον χρόνο πίσω και εξήγησε το πως πήρε την απόφαση να φύγει το 2019 και σύγκρινε τη συγκεκριμένη απόφαση με τη φετινή, τονίζοντας πως ήταν ξεκάθαρος πως θέλει να παραμείνει.
Παράλληλα, αποκάλυψε πως και το 2024 είχε πρόταση να φύγει με ομάδα που πλήρωσε τη ρήτρα του, ενώ φέτος συνέβησαν… δύο ιστορίες.
Χαρακτηριστικά σημείωσε πως: «Ήταν τρελό αυτό που συνέβη σε αυτές τις τρεις, τέσσερις εβδομάδες των διακοπών. Ο πιο φυσιολογικός τρόπος θα ήταν εγώ και ο κύριος Σαββίδης να δώσουμε τα χέρια, να αγκαλιάσουμε ο ένας τον άλλον και να προχωρήσουμε μπροστά.
Ήμουν πολύ πιστός σε αυτό τον σύλλογο, στον κύριο Σαββίδη. Το 2019 έφυγα γιατί θεώρησα ότι ήταν η ώρα να φύγω λόγω αυτών που συνέβησαν. Τελείωσε η ιστορία. Στην αρχή, είχα την ίδια προσφορά από την Αλ Χιλάλ στις 14 Μαϊου, μετά τις 12 Μαϊου που κερδίσαμε το Κύπελλο και το νταμπλ και την αήττητη ομάδα. Και είπα όχι, θέλω να μείνω στον ΠΑΟΚ και να συνεχίσω αυτή τη σεζόν, ακριβώς έχοντας έναν χρόνο ακόμη συμβόλαιο εκείνη τη χρονιά, σωστά;
Και μετά από έναν μήνα, έφτασα στο σημείο να πω, όχι τελείωσε. Και ήρθε πάλι αυτή η κατάσταση που έπρεπε να φύγω, και έφυγα. Και ζήτησα από τον ατζέντη μου να ρωτήσει αν ακόμα ενδιαφέρονται γιατί είμαι έτοιμος να φύγω. Αυτή είναι η πραγματική ιστορία».
Και συνέχισε λέγοντας πως: «Και το 2024 ήρθε ένα σύλλογος σε εμένα και ήταν έτοιμος να πληρώσει τη ρήτρα. Έστειλαν επίσης στον σύλλογο το έγγραφο ότι πληρώνουν τη ρήτρα. Και το αφεντικό με πήρε και μου είπε τι είναι αυτό. Και του είπα αφεντικό, ως συνήθως είμαι πιστός σε εσένα. Έστειλα το σύλλογο να μιλήσει με εσένα. Αν αποφασίσεις όχι, αν αποφασίσεις να μου πεις να μη φύγω, δεν φεύγω. Αν αποφασίσεις να πληρώσουν τη ρήτρα πληρώνουν και μπορώ να φύγω. Με τη ρήτρα ήταν τέσσερα εκατομμύρια. Μου είπε να μείνω και έμεινα. Θα μπορούσα να είχα φύγει. Και ίσως μετά από μία μεγάλη επιτυχία σχεδόν όλοι οι προπονητές φεύγουν. 90% φεύγουν. Είπα όχι δεν θα φύγω γιατί δεν θέλω να απογοητεύσω τον κόσμο, γιατί έφυγα μία φορά το 2019, αλλά θεωρώ ότι ήταν σωστό αυτό που έκανα.
Και πέρυσι κάτι συνέβη πάλι και στέλνουμε πάντα τους συλλόγους που ενδιαφέρονται να μιλήσουν με το σύλλογο, με τη Μαρία. Το ίδιο έγινε και φέτος. Δεν είναι όμως η ίδια ακριβώς ιστορία».
Στη συνέχεια μίλησε για το διάστημα μετά το τέλος των αγωνιστικών υποχρεώσεων και τις προτάσεις που δέχτηκε: «Ήμουν στο Βουκουρέστι και ξεκίνησαν δύο ιστορίες. Μία στην οποία ο σύλλογος προσπαθούσε να βρει προπονητές και να με αλλάξει, μιλούσαν με προπονητές.
Και η δεύτερη πτυχή ήταν η ιστορία ότι θα πήγαινα στην Τουρκία, σ’ έναν σύλλογο της με τον οποίο είμαι πολύ κοντά. Και επειδή όταν πάω στη Ρουμανία, έχω την υποχρέωση να πάω σε ένα ποδοσφαιρικό σόου της τηλεόρασης και να μιλήσω με τα ΜΜΕ, γιατί επίσης είναι σημαντικό να υπάρχει θέμα για συζήτηση. Πήγα και με ρώτησαν για το αν θα πάω στο σύλλογο που ενδιαφέρεται για εμένα. Απάντησα ότι έχω έναν χρόνο ακόμη συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ, δεν θέλω να απογοητεύσω τον κόσμο, τους ανθρώπους που με σέβονται και μου έδειξαν την αγάπη τους. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου ωστόσο είχα και πως ταυτόχρονα ο ΠΑΟΚ διαρρέει ότι μιλάει με προπονητές. Σε αυτή την περίοδο άλλοι δύο ατζέντηδες από συλλόγους επικοινώνησαν μαζί μας και είπα όχι παιδιά θέλω να μείνω. Ο ένας σύλλογος σταμάτησε την επικοινωνία, ο άλλος συνέχισε να πιέζει και είπα πολύ ειλικρινά, ευχαριστώ πολύ, είναι φανταστικό το ενδιαφέρον αλλά θέλω να σεβαστώ το συμβόλαιό μου.
Επέμεναν και ζήτησαν να μιλήσουν με κάποιον από την ομάδα. Μίλησαν με τη Μαρία, αυτή με ρώτησε τι θέλω και είπα πως θέλω να μείνω. Και έδωσε την απάντηση ότι δεν θα φύγει, γιατί θέλει να μείνει. Μετά ήθελαν να μιλήσουν και με τον κύριο Σαββίδη. Έγινε στη συνέχεια ό,τι έγινε.
Από την δική μου πλευρά ήταν η πιο ειλικρινής συμπεριφορά. Και σε κάποια στιγμή είπα ότι δεν ήταν δίκαιο το πως με αντιμετώπισαν πως δεν πάω πουθενά. Έχω ακόμα έναν χρόνο συμβόλαιο και πρέπει να το σεβαστείτε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Λουτσέσκου: «Μόνο το καλοκαίρι του 2023 δεν ένιωσα πίεση…» – Η συζήτησή του με οπαδό (vid)
Τέλος, για το ότι ειπώθηκε πως ήθελε απλά να πάρει την αποζημίωση, ήταν ξεκάθαρος λέγοντας: «Έφυγα από τον ΠΑΟΚ χωρίς να πάρω καμία αποζημίωση. Έφυγα από την Αλ Χιλάλ χωρίς να πάρω αυτό που έγραφε το συμβόλαιο. Ήθελα απλώς να πληρωθώ για τη δουλειά που έκανα. Αυτό ακριβώς έγινε και στον ΠΑΟΚ».
Δείτε όλη τη συνέντευξη παρακάτω…