Την 5η του νίκη σε 7 αγώνες στη φετινή Formula 1 πέτυχε ο Όσκαρ Πιάστρι με τις McLaren να μοιάζουν άπιαστες στο GP του Μαϊάμι και να πετυχαίνουν το δεύτερό τους 1-2 στο διήμερο μετά τη νίκη του Νόρις στο χαοτικό sprint race. Ο Λάντο Νόρις πήρε τη δεύτερη θέση αλλά η διαφορά στη βαθμολογία των οδηγών αυξήθηκε κι άλλο από τον ομόσταυλό του, στους 16 πόντους. Ο Τζορτζ Ράσελ ολοκλήρωσε το βάθρο με άλλη μία εξαιρετική εμφάνιση.

Thess tenta Banner

Στην εκκίνηση ο Λάντο Νόρις έκανε την επίθεσή του για την πρώτη θέση με τον Μαξ Φερστάπεν να καταφέρνει να διατηρήσει την πρωτοπορία και τον Άγγλο οδηγό να χάνει 3 θέσεις στην προσπάθειά του και να βρίσκεται 5ος, πίσω από τον Τζορτζ Ράσελ. Πιθανότατα αυτό να του στοίχισε και τον αγώνα. Την ίδια ώρα, πιο πίσω, οι Λόσον και Ντούχαν είχαν αγωνιστικό συμβάν με την επαφή τους να οδηγεί τον Ντούχαν στην εγκατάλειψη και το virtual safety car στην πίστα για 2 γύρους.

Ο Νόρις δεν άργησε να περάσει γρήγορα τους Ράσελ και Αντονέλι και μπήκε στο κυνήγι του teammate του, Πιάστρι, ο οποίος νωρίτερα προσπέρασε τον Ιταλό rookie που εντυπωσιάζει. Αυτό έγινε σχετικά γρήγορα καθώς Πιάστρι και Φερστάπεν προσέφεραν θέαμα στη μάχη τους για την πρώτη θέση. Ο Πιάστρι πίεσε για αρκετούς γύρους και ο τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής αμύνθηκε πολύ έξυπνα για να τον κρατήσει πίσω του. Τελικά, στον 13ο γύρο ο Πιάστρι πέτυχε αυτό που ήθελε ωθώντας τον Ολλανδό σε λάθος και ο Αυστραλός «έφυγε» στον ορίζοντα.

Ακόμη μία μονομαχία του Νόρις με τον Φερστάπεν έγινε γρήγορα αμφιλεγόμενη με τον Νόρις να κάνει το προσπέρασμα εκτός πίστας. Ωστόσο, για να αποφευχθεί η ποινή, η McLaren έδωσε οδηγίες να δώσει πίσω τη θέση του κάτι που εκείνος έκανε και στη συνέχεια, στον 23ο γύρο, κατάφερε ένα καθαρό προσπέρασμα για να ανέβει στη δεύτερη θέση και να απομακρυνθεί και εκείνος.

Formula 1: Ανακατατάξεις με το νέο αυτοκίνητο ασφαλείας

Τα πρώτα pit stops ξεκίνησαν για όσους είχαν τη μεσαία γόμα. Εκεί που όλοι κοιτούσαν στα ραντάρ για την πιθανή βροχή που παραμόνευε, ο Όλιβερ Μπέαρμαν είδε τη Haas του να «παραδίδει πνεύμα». Το virtual safety car ενεργοποιήθηκε ξανά κάτι που έδωσε την ευκαιρία σε κάποιους κερδίσουν χρόνο στο pit stop, όπως ο Χάμιλτον και ο Ράσελ, με τον δεύτερο να βγαίνει μπροστά από τον Φερστάπεν πίσω από τις McLaren.

Οι δύο Williams εντυπωσίασαν και στον αγώνα κάνοντας μάλιστα δύο statement προσπεράσεις ταυτόχρονα. Ο Άλμπον πέρασε τον Αντονέλι και τη Mercedes για την 5η θέση και ο Σάινθ τον πρώην teammate του Λεκλέρ για την 8η. Ο Μονεγάσκος δεν άργησε να ξαναπάρει τη θέση πίσω. Ο Λιούις Χάμιλτον πέρασε επίσης ταυτόχρονα, φτάνοντας κοντά στο να τους περάσει και τους 2 στην ίδια στροφή.

Eko

Μπορτολέτο και Λόσον εγκατέλειψαν επίσης με προβλήματα. Η Ferrari έδωσε εντολή για αλλαγή θέσεων καθώς ο Χάμιλτον είχε τη μεσαία γόμα και ο Λεκλέρ τη σκληρή, στη μάχη για την 6η θέση με τον Κίμι Αντονέλι. Όμως ο Χάμιλτον έδειξε πιο αργό ρυθμό από το αναμενόμενο με τον Λεκλέρ να μένει κολλημένος πίσω του και τελικά η ομάδα να τους αλλάζει ξανά.

Το τέλος τους αγώνα βρήκε τον Φερστάπεν τέταρτο, παρά τη συνεχή πίεση στον Ράσελ ενώ και ο Νόρις, παρότι μείωσε τη διαφορά από τον πρωτοπόρο Πιάστρι κάνοντας και ταχύτερο γύρο, δεν κατάφερε να διεκδικήσει κάτι.

Formula 1: Η τελική κατάταξη

Δείτε εδώ το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα του ΠΑΟΚ
Eko