Η τριπλή εβδομάδα στη Formula 1 ήρθε στο τέλος της με το Grand Prix της Τζέντα στη Σαουδική Αραβία, εκεί όπου η McLaren επιβεβαίωσε ξανά την κυριαρχία της. Ο Όσκαρ Πιάστρι πήρε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του κάνοντας αψεγάδιαστο αγώνα και ανέβηκε πρώτος στη βαθμολογία των οδηγών αποδεικνύοντας πως είναι πλέον το φαβορί για τον τίτλο.
Ο Μαξ Φερστάπεν πήρε για ακόμη μία φορά τα μέγιστα από το μονοθέσιο της Red Bull και βρέθηκε δεύτερος, εκμεταλλευόμενος την τρελή pole position του Σαββάτου. Τρίτος βρέθηκε ο Σαρλ Λεκλέρ κρατώντας τον Νόρις πίσω του.
Formula 1: Η εκκίνηση έφερε αυτοκίνητο ασφαλείας
Συναρπαστική ήταν η εκκίνηση στο Grand Prix της Τζέντα με τον Όσκαρ Πιάστρι να έχει πιο γρήγορη αντίδραση και να βρίσκεται δίπλα στον Φερστάπεν. Ο Πιάστρι φάνηκε να ελέγχει την πρώτη στροφή με τον Ολλανδό να παραμένει δίπλα του στην εξωτερική και να αναγκάζεται να βγει εκτός πίστας. Στην επιστροφή του όμως, έχοντας «κόψει» την στροφή, παρέμεινε πρωτοπόρος. Το περιστατικό εξετάστηκε από τους αγωνοδίκες οι οποίοι αποφάσισαν ποινή 5 δευτερολέπτων στον παγκόσμιο πρωταθλητή.
Δυο στροφές αργότερα ήρθε το χάος στην εκκίνηση καθώς ο Γιούκι Τσουνόντα συγκρούστηκε με τον Πιερ Γκασλί με τον Γάλλο να βρίσκει καταστρέφει την Alpine του στον τοίχο και να βγάζει έξω το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Ιάπωνας προσπάθησε να συνεχίσει ωστόσο τελικά μπήκε στα pits και εγκατέλειψε λόγω τεχνικών προβλημάτων.
Η πίστα καθάρισε γρήγορα και ο Μαξ Φερστάπεν έκανε εξαιρετική επανεκκίνηση πιάνοντας «στον ύπνο» κάποιους οδηγούς. Ο Φερστάπεν άντεξε μπροστά κρατώντας τον Πιάστρι εκτός DRS. Την ίδια ώρα, ο Λάντο Νόρις είχε βρεθεί 7ος και είχε μία δυνατή μάχη με τον Λιούις Χάμιλτον. Στον 13ο και στον 14ο γύρο είδαμε δύο πανέξυπνες άμυνες του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή ο οποίος άφησε τον οδηγό της McLaren να τον περάσει λίγο πριν το DRS και στη συνέχεια τον πέρασε εκείνος χρησιμοποιώντας το DRS. Ο Νόρις το κατάλαβε στον 15ο γύρο και φέρθηκε πιο έξυπνα περνώντας εκείνος τελικά με το DRS. Λίγο αργότερα πέρασε πανεύκολα τον Αντονέλι για την 5η θέση.
Ο χορός των pits άνοιξε στον 20ο γύρο από τον Πιάστρι ο οποίος δεν μπορούσε να πλησιάσει την κορυφή. Δύο γύρους μετά ακολούθησε και ο πρωτοπόρος Φερστάπεν ο οποίος, παρά την οδήγηση στα άκρα, βγήκε στα 4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Αυστραλό. Σημαντικό ρόλο στο να γίνει αυτό έπαιξε η φοβερή προσπέραση του Πιάστρι στον Χάμιλτον εκεί που δεν το περίμενε με την οποία δεν έχασε καθόλου χρόνο στους γύρους μετά την αλλαγή ελαστικών.
Μάχες για το βάθρο και τη δεκάδα
Με τους οδηγούς της Formula 1 να μπαίνουν για αλλαγές, ο Λάντο Νόρις βρέθηκε πρώτος, έχοντας μείνει έξω με τη σκληρή γόμα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας που περίμενε δεν ήρθε ποτέ και εν τέλη μπήκε για αλλαγή ελαστικών βάζοντας τη γρηγορότερη μεσαία γόμα την ώρα που γύρω του όλοι είχαν τη σκληρή. Ο Σαρλ Λεκλέρ έκανε την έκπληξη περνώντας τον Ράσελ για την 3η θέση, με τον Νόρις να φτάνει πίσω από τον Ράσελ και να τον περνάει επίσης εύκολα ρίχνοντας τη Mercedes 5η.
Με την κορυφή να φαίνεται πως έχει καθαρίσει και τον Φερστάπεν να μην απειλεί, ο Νόρις είχε αρχίσει να κυνηγάει τον Λεκλέρ για το βάθρο σε μία μονομαχία των ελαστικών στους τελευταίους γύρους. Ο Μονεγάσκος τελικά κράτησε εκτός DRS τη McLaren και πήρε το πρώτο βάθρο της Ferrari για τη φετινή σεζόν! Ενώ συνέβαιναν αυτά οι 2 Williams εντυπωσίασαν με τη συνεργασία τους στο DRS και έμειναν στη 10αδα όπως και ο Χάτζαρ με την RB. Ο
Η τελική δεκάδα στη Τζέντα: