Στην «ασπρόμαυρη» Αρναία Χαλκιδικής βρέθηκαν το απόγευμα του Σαββάτου (20/6) ο Άγγελος Αναστασιάδης αφού μαζί με τον Αντρέ Βιεϊρίνια ήταν προσκεκλημένοι του Συνδέσμου Φίλων ΠΑΟΚ Αρναίας «Βόρειοι».
Αμφότεροι τιμήθηκαν για την προσφορά τους στον σύλλογο με τον Στέλιο Βαλιάνο, δήμαρχο Αριστοτέλη να δίνει το «παρών» στην εκδήλωση.
Ο Σύνδεσμος γρήγορα μετατράπηκε σε… Τούμπα με δεκάδες πυρσούς να δημιουργούν καυτή ατμόσφαιρα και τα συνθήματα να δονούν την περιοχή.
Η μοναδική βραδιά καταγράφηκε και με εκπληκτικό βίντεο από drone.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Διακοπές τέλος – Ξεκινά η προετοιμασία του ΠΑΟΚ με τον Αλέσιο Λίσι στο «τιμόνι»
Ο Σ.Φ. ΠΑΟΚ Αρναίας «Βόρειοι» εξέδωσε ανακοίνωση, μέσω της οποίας ευχαρίστησε τόσο τον τεχνικό διευθυντή και τον αντιπρόεδρο του Δικεφάλου όσο και όλους όσους έδωσαν το βρέθηκαν στη γιορτή του, αναφέροντας:
«100 Χρόνια ΠΑΟΚ!
Ευχαριστούμε από καρδιάς όλους όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους στην εκδήλωσή μας! Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον Άγγελο Αναστασιάδη, τον Αντρέ Βιεϊρίνια και όλα τα αδέρφια που ήρθαν από άλλους συνδέσμους.
100 χρόνια ΠΑΟΚ, αδέρφια μαζί μας σε όλη τη ζωή μας!
Τάσο ζεις για πάντα ΠΑΟΚτσής!»