Το δικό της ξεχωριστό και ιδιαίτερο μήνυμα έστειλε η ΚΑΕ ΠΑΟΚ με αφορμή την γιορτή του πατέρα που γιορτάζεται σήμερα (21/6).
Μέσα από τη συγκινητική ανάρτησή της στα Social Media, η «ασπρόμαυρη» ΚΑΕ απηύθυνε τις ευχές της σε όλους τους πατεράδες, δίνοντας έμφαση στους ισχυρούς δεσμούς που δημιουργούνται στις κερκίδες και περνούν από γενιά σε γενιά.
Η ανάρτηση στάθηκε ιδιαίτερα στην παράδοση που θέλει την αγάπη για τον ΠΑΟΚ να μεταδίδεται από πατέρα σε παιδί, διατηρώντας ζωντανές τις αξίες, τα συναισθήματα και τις αναμνήσεις που συνοδεύουν τον σύλλογο εδώ και δεκαετίες.
Με αυτόν τον τρόπο, η ΚΑΕ ΠΑΟΚ θέλησε να τιμήσει όλους εκείνους που μοιράστηκαν με τα παιδιά τους το πάθος για τον Δικέφαλο, συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας διαχρονικής οικογενειακής και οπαδικής παράδοσης.
Χαρακτηριστικά η σχετική ανάρτηση αναφέρει:
«Χρόνια πολλά σε όλους τους μπαμπάδες!
Σε εκείνον που μας κράτησε από το χέρι και μας πήγε για πρώτη φορά στο γήπεδο.
Σε εκείνον που μας έμαθε ότι ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλώς μια ομάδα, αλλά κομμάτι της ζωής μας.
Σε εκείνον που πανηγύρισε μαζί μας, που μας σήκωσε στους ώμους για να δούμε καλύτερα το παιχνίδι, που βρήκε πάντα έναν τρόπο να είναι δίπλα μας, στις χαρές και στις λύπες, στις νίκες και στις δύσκολες στιγμές.
Γιατί κάποιες αγάπες περνούν από γενιά σε γενιά.
Από πατέρα σε γιο.
Από πατέρα σε κόρη.
Και γίνονται δεσμοί που δεν σπάνε ποτέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αλεξάντερ: Ο σέντερ που έρχεται να γίνει το ορόσημο της front-line του ΠΑΟΚ
Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες που μας έμαθαν τι σημαίνει να αγαπάς τον ΠΑΟΚ».