Ο ΠΑΟΚ πέρασε και επίσημα στη νέα εποχή, καθώς πριν από λίγο ανακοίνωσε τον Αλέσιο Λίσι. Ο 40χρονος τεχνικός θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη του Ραζβάν Λουτσέσκου στον πάγκο του δικεφάλου, o οποίος αποτελεί παρελθόν μετά από πέντε χρόνια.

Ανάμεσα σε εκείνους που θέλησαν να πουν το δικό τους αντίο στον προπονητή του ΠΑΟΚ είναι φυσικά και ο αρχηγός της ομάδας Αντρίγια Ζίβκοβιτς. Ο Σέρβος μεσοεπιθετικός, με ανάρτησή του στα social media, μίλησε με τα καλύτερα για τον Λουτσέσκου, τονίζοντας πως για εκείνον υπήρξε παραπάνω από ένας προπονητής και πως του είναι ευγνώμων για όλα.

Όσα έγραψε ο Ζίβκοβιτς:

«Αγαπητέ κόουτς.

Με αυτό το κεφάλαιο να ολοκληρώνεται, θέλω να σε ευχαριστήσω για ό,τι έχεις κάνει για εμένα και για την ομάδα. Ήσουν κάτι παραπάνω από ένας προπονητής, υπήρξες μέντορας, ηγέτης και πηγή έμπνευσης.

Η αφοσίωση σου, η υπομονή και η εμπιστοσύνη σου μας βοήθησαν να ωριμάσουμε όχι μόνο σαν ποδοσφαιριστές, αλλά και σαν άνθρωποι. Μας δίδαξες την αξία της σκληρής δουλειάς, της πειθαρχίας, της ομαδικότητας, το να μην τα παρατάμε ποτέ, ακόμα κι όταν τα πράγματα ήταν δύσκολα.

Είμαι πραγματικά ευγνώμων για όλα τα μαθήματα, τις αναμνήσεις και τις εμπειρίες που μοιραστήκαμε εντός κι εκτός των γηπέδων. Η επιρροή σου θα μείνει μαζί μας πολύ μετά το τελευταίο σφύριγμα.

Σε ευχαριστούμε για την καθοδήγηση, την υποστήριξη και τη δέσμευσή σου. Σου εύχομαι κάθε επιτυχία και ευτυχία στο μέλλον. Θα σε θυμόμαστε πάντα και θα σε εκτιμούμε.

Κόουτς, σε ευχαριστώ για όλα», έγραψε ο Ζίβκοβιτς.