Λίγες ημέρες μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης θητείας του στον πάγκο του ΠΑΟΚ, ο Ραζβάν Λουτσέσκου μίλησε για πρώτη φορά δημόσια σχετικά με το τέλος της συνεργασίας του με τον Δικέφαλο, κάνοντας έναν απολογισμό της πορείας του στην ομάδα και αναφερόμενος στα συναισθήματα που του άφησε η αποχώρησή του.
Ο Ρουμάνος τεχνικός φιλοξενήθηκε στην εκπομπή του Κυριάκου Κυριάκου στο Fox Insider του Foxbet και στάθηκε τόσο στις επιτυχίες που έζησε στον Δικέφαλο όσο και στον τρόπο με τον οποίο έκλεισε αυτός ο πολυετής κύκλος.
Ο Λουτσέσκου ξεκαθάρισε πως νιώθει γεμάτος από όσα πέτυχε στον ΠΑΟΚ, υπογραμμίζοντας ότι θα κρατήσει τις μεγάλες στιγμές και τους τίτλους που κατέκτησε με την ομάδα. Παράλληλα, όμως, παραδέχθηκε πως υπάρχει ένα στοιχείο που τον στεναχωρεί σχετικά με το φινάλε της παρουσίας του στον σύλλογο.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Είμαι ευχαριστημένος για ό,τι πέτυχα εδώ στον ΠΑΟΚ. Είμαι ευχαριστημένος για τις φανταστικές στιγμές που έζησα στον ΠΑΟΚ. Είμαι ευχαριστημένος από τους τίτλους που κερδίσαμε μαζί. Το μόνο, το μόνο που λυπάμαι είναι ότι θα ήθελα να είχα έναν διαφορετικό τρόπο αποχαιρετισμού με τον κόσμο του ΠΑΟΚ.
Υπήρχαν άνθρωποι που δημιούργησαν αυτή την αρνητικότητα σ’ αυτές τις στιγμές. Ήταν τρελό αυτό που συνέβη σ’ αυτές τρεις, τέσσερις εβδομάδες των διακοπών. Ο πιο φυσιολογικός τρόπος θα ήταν εγώ κι ο κύριος Σαββίδης να δώσουμε τα χέρια, να αγκαλιάσει ο ένας τον άλλο. Να πω ευχαριστώ στον κύριο Σαββίδη, γιατί είναι ο άνθρωπος που με έκανε να ζήσω αυτή την περίοδο».
Η πλήρης συνέντευξη του Ρουμάνου τεχνικού αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς πρόκειται για την πρώτη του δημόσια τοποθέτηση μετά το «διαζύγιο» με τον Δικέφαλο, έπειτα από μία από τις πιο επιτυχημένες περιόδους στην ιστορία του συλλόγου.