Ο Αλεσάντρο Βολιάκο αποτελεί οριστικά παρελθόν από τον ΠΑΟΚ, με την ΠΑΕ να ανακοινώνει τη λήξη του δανεισμού του και να λέει το δικό της «αντίο».
Λίγες ώρες μετά το αντίο στον Ντέγιαν Λόβρεν ο οποίος αποτέλεσε οριστικά παρελθόν μετά από δύο χρόνια,οι «ασπρόμαυροι» ανακοίνωσαν πως ο Ιταλός ποδοσφαιριστής δεν θα συνεχίσει στην Τούμπα και του ευχήθηκαν καλή συνέχεια στην καριέρα του.
Χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση αναφέρει πως: «Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει τη λήξη του δανεισμού με τον Αλεσάντρο Βολιάκο.
Ήρθε στον Δικέφαλο ως δανεικός τον Αύγουστο του 2025. Αγωνίστηκε σε 14 παιχνίδια και πέτυχε δύο γκολ.
Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του!».
Το πέρασμα του Βολιάκο από τον ΠΑΟΚ
Ο 27χρονος αμυντικός έγινε κάτοικος Θεσσαλονίκης για πρώτη φορά το περσινό καλοκαίρι, με τον ΠΑΟΚ να προχωράει στον δανεισμό του από τη Τζένοα.
Ωστόσο, άργησε ιδιαίτερα να βρει τα δικά του πατήματα και να ενσωματωθεί στην ομάδα, γεγονός που αποτυπώνεται και στο ότι πραγματοποίησε το ντεμπούτο του τον Οκτώβριο.
Παρά τα θετικά δείγματα στην πρώτη του παρουσία στον αγωνιστικό χώρο, δεν κατάφερε να βρει ποτέ ρόλο ανάμεσα στα στόπερ της ομάδας, με τους Τόμας Κεντζιόρα και Γιάννη Μιχαηλίδη να αποτελούν τα βασικά κομμάτια της αμυντικής γραμμής.
Τον περασμένο Δεκέμβριο ο Ραζβάν Λουτσέσκου του έδωσε τις ευκαιρίες που έψαχνε, ξεκινώντας σε έξι σερί ματς ως βασικός. Ωστόσο, δεν κατάφερε να ανέβει ούτε τότε στην σχετική ιεραρχία, μένοντας σταδιακά εκτός πλάνων.
Έτσι, ολοκλήρωσε τη σεζόν έχοντας μόλις 14 συμμετοχές και πετυχαίνοντας δύο τέρματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Λουτσέσκου: «Μόνο το καλοκαίρι του 2023 δεν ένιωσα πίεση…» – Η συζήτησή του με οπαδό (vid)
Οι «ασπρόμαυροι» δεν ήταν διατεθειμένοι να ενεργοποιήσουν τη ρήτρα που είχε τοποθετηθεί στη συμφωνία για τον δανεισμό του και η οποία έφτανε τα τέσσερα εκατομμύρια ευρώ, με τον 27χρονο να επιστρέφει στην Ιταλία και να ψάχνει τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.
Ο Αρίζ Ελουστόντο βρίσκεται πλέον στο προσκήνιο για τον ΠΑΟΚ και όπως όλα δείχνουν θα είναι ο πρώτος ποδοσφαιριστής που θα ανακοινωθεί προκειμένου να ενισχύσει τα κενά που έχουν δημιουργηθεί στην αμυντική γραμμή.