Η Stoiximan GBL αλλάζει τηλεοπτική «στέγη» για τα επόμενα τρία χρόνια, καθώς ο ΣΚΑΪ εξασφάλισε τα δικαιώματα μετάδοσης του ελληνικού πρωταθλήματος μπάσκετ, επικρατώντας στη σχετική διαδικασία της ΕΡΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Εκτός Εθνικής ο Γιάννης Κωνσταντέλιας – Η ανάρτηση του νεαρού μεσοεπιθετικού (pic)
Ο ιδιωτικός τηλεοπτικός σταθμός κατέθεσε την υψηλότερη οικονομική πρόταση, δείχνοντας ξεκάθαρα τη διάθεσή του να επενδύσει δυναμικά στο ελληνικό μπάσκετ. Συγκεκριμένα, προσέφερε 6,35 εκατ. ευρώ για την πρώτη αγωνιστική περίοδο και 7,35 εκατ. ευρώ για καθεμία από τις δύο επόμενες σεζόν. Παράλληλα, διατηρεί το δικαίωμα να ισοφαρίσει οποιαδήποτε ανταγωνιστική προσφορά προκύψει πριν από την τελευταία χρονιά της συμφωνίας.
Από την πλευρά της, η ΕΡΤ πρότεινε 6,25 εκατ. ευρώ για τον πρώτο χρόνο και 7,25 εκατ. ευρώ για τη δεύτερη και τρίτη σεζόν, ωστόσο η πρότασή της δεν αποδείχθηκε αρκετή για να διατηρήσει το πρωτάθλημα στη δημόσια τηλεόραση.
Η απόφαση για την ανάθεση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων στον ΣΚΑΪ εγκρίθηκε ομόφωνα από τις ομάδες της Stoiximan GBL κατά τη διάρκεια της σχετικής ψηφοφορίας, με τις ΚΑΕ να καταλήγουν σε κοινή γραμμή αναφορικά με τη νέα τηλεοπτική συμφωνία του πρωταθλήματος.