Η συζήτηση για το αν οι Έλληνες διαιτητές θα επιστρέψουν στα ντέρμπι της Stoiximan Super League άνοιξε επίσημα την Πέμπτη (25/6), χωρίς όμως να προκύψει οριστική κατάληξη. Η Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου πραγματοποίησε την πρώτη της συνεδρίαση για το συγκεκριμένο θέμα, με τις τελικές αποφάσεις να μετατίθενται για το επόμενο διάστημα.

Παρότι δεν υπήρξε ψηφοφορία ή κάποια δεσμευτική απόφαση, οι πρώτες ενδείξεις που προέκυψαν από τη συνάντηση χαρακτηρίζονται θετικές, με όλες τις πλευρές να εμφανίζονται διατεθειμένες να συνεχίσουν τον διάλογο πριν ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις, οι οποίες τοποθετούνται χρονικά προς τα τέλη Ιουλίου.

Στη συνεδρίαση συμμετείχαν οι εκπρόσωποι των τεσσάρων μεγάλων ΠΑΕ, με τους Μπουτσικάρη (Παναθηναϊκός), Καραπαπά (Ολυμπιακός), Αναστασιάδη (ΠΑΟΚ) και Αλεξίου (ΑΕΚ) να ενημερώνονται για το σχέδιο που επεξεργάζεται η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία σχετικά με το μέλλον της ελληνικής διαιτησίας.

Ο πρόεδρος της ΕΠΟ, Μάκης Γκαγκάτσης, ξεκαθάρισε ότι η θέση της Ομοσπονδίας και της ΚΕΔ παραμένει υπέρ της χρησιμοποίησης Ελλήνων διαιτητών στους αγώνες του πρωταθλήματος, με ξένους αξιωματούχους να διατηρούνται στο VAR. Όπως επισήμανε, η παρουσία ξένων διαιτητών στα ντέρμπι δεν κατάφερε να περιορίσει την ένταση και την τοξικότητα που συνοδεύει το ελληνικό ποδόσφαιρο, γεγονός που οδηγεί σε επανεξέταση του υφιστάμενου μοντέλου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σε τρελά κέφια ο Κωνσταντέλιας στις προπονήσεις του ΠΑΟΚ (video)

Το επόμενο διάστημα η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας αναμένεται να παρουσιάσει αναλυτικό πλάνο για τον τρόπο λειτουργίας της ελληνικής διαιτησίας την επόμενη διετία. Δεν αποκλείεται, μάλιστα, σε επόμενη συνεδρίαση να παραστεί και ο αρχιδιαιτητής Στεφάν Λανουά, προκειμένου να παρουσιάσει προσωπικά τη φιλοσοφία και το σχέδιό του.

Το θέμα παραμένει ανοιχτό και οι οριστικές αποφάσεις αναμένονται μέσα στις επόμενες εβδομάδες, όταν οι ιδιοκτήτες των τεσσάρων μεγάλων ΠΑΕ θα κληθούν να τοποθετηθούν επίσημα για το μοντέλο διαιτησίας που θα εφαρμοστεί στα ντέρμπι της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Οι Έλληνες διαιτητές για τη φετινή σεζόν της Stoiximan Super League:

Η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας (ΚΕΔ) γνωστοποίησε τους πίνακες διαιτητών για την αγωνιστική περίοδο 2026/27, με την κορυφαία κατηγορία να περιλαμβάνει συνολικά 21 διαιτητές και κάποιες αλλαγές σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.